[BC3] warme processor

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi ik heb een athlon 1300mhz gekocht met 200mhz fsb en hij geeft in zijn bios en in windows aan dat de cpu tempratuur 70graden is wat kan ik hier aan doen of is het normaal

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Beter koelen, airflow in je kast verbeteren en het voltage van je cpu verlagen (zolang het systeem stabiel blijft)

• BC3 Victim
voor de rest loopt hij wel stabiel alleen ik zelf vind het een beetje warm normaal hoord het rond de 40graden te zijn geloof ik

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
koeling is niet goed.
is de ventilator op je proc te zwak? (te weinig luchtverplaatsing that is).
extra ventilator in je kast er bij?
voeding sterk genoeg (anders gaan de ventilators langzamer draaien)
staat je comp in een niet al te hete ruimte?
etc...

Verwijderd

systeem bji de verwarming weg halen ;)
en een betere cooler kopen, wat heb je nu?