Ik ben momenteel flink op zoek naar een mooi waterkoel-kitje. Nu ben ik via via op de site van Be-Cooling terechtgekomen. Daar worden allerlei Aquastealth onderdelen aangeboden, die volgens mij van een zeer hoge kwaliteit zijn. Ga voor de gein maar eens een kijkje nemen op:
http://becooling.safeshopper.com/index.htm?626
Nu heb ik voor mijzelf het volgende setje samengesteld:
- AquaStealth II Kit - Socket Style --
Fittings : Top (Socket Style)
Pump Voltage : 220V (Overseas) $ 129.99
- Video Card Jacket $ 28.00
- Motherboard Chipset Jacket $ 28.50
- Masterkleer 3/8'' Tubing - 6ft length
$ 3.98
- Arctic Silver II Thermal Paste $ 7.99
- 120mm fan grill $ 2.50
- Socket A Copper Shim $ 7.99
Totaal komt dit alles op 208.95 USD.
Het enige wat ik hier in Nederland nog nodig heb is:
- Slangklemmen (kosten te verwaarlozen)
- Anti-algen middel (kosten te verwaarlozen)
Ik heb gemaild met die gasten en zij raden het mij af om T-splitters te gebruiken: gewoon alle drie de koelblokjes in serie aansluiten. Eventuele T-splitters (4 stuks) komt op een gulden of 20 of zo.
Nu komt het probleem: de verzendkosten zijn 35 USD!!! Hebben ze mij zelf gemaild, nadat ik er naar gevraagd had. 35 USD = 86 piek en da''s mij teveel. Bovendien heb ik ook geen credit card om al dit moois te bestellen.
Aangezien de laatste tijd steeds meer GoT-ers interesse tonen voor waterkoeling (koel, stil, mooi, enz.) wil ik voorstellen om met meerderen tegelijk te bestellen. Als we met meerderen bestellen, zullen de verzendkosten per persoon afnemen, ook al neemt het totale gewicht van de bestelling toe.
Laat FF een berichtje achter als je interesse hebt of mail mij op: desmit23@hotmail.com
Grtzzz
http://becooling.safeshopper.com/index.htm?626
Nu heb ik voor mijzelf het volgende setje samengesteld:
- AquaStealth II Kit - Socket Style --
Fittings : Top (Socket Style)
Pump Voltage : 220V (Overseas) $ 129.99
- Video Card Jacket $ 28.00
- Motherboard Chipset Jacket $ 28.50
- Masterkleer 3/8'' Tubing - 6ft length
$ 3.98
- Arctic Silver II Thermal Paste $ 7.99
- 120mm fan grill $ 2.50
- Socket A Copper Shim $ 7.99
Totaal komt dit alles op 208.95 USD.
Het enige wat ik hier in Nederland nog nodig heb is:
- Slangklemmen (kosten te verwaarlozen)
- Anti-algen middel (kosten te verwaarlozen)
Ik heb gemaild met die gasten en zij raden het mij af om T-splitters te gebruiken: gewoon alle drie de koelblokjes in serie aansluiten. Eventuele T-splitters (4 stuks) komt op een gulden of 20 of zo.
Nu komt het probleem: de verzendkosten zijn 35 USD!!! Hebben ze mij zelf gemaild, nadat ik er naar gevraagd had. 35 USD = 86 piek en da''s mij teveel. Bovendien heb ik ook geen credit card om al dit moois te bestellen.
Aangezien de laatste tijd steeds meer GoT-ers interesse tonen voor waterkoeling (koel, stil, mooi, enz.) wil ik voorstellen om met meerderen tegelijk te bestellen. Als we met meerderen bestellen, zullen de verzendkosten per persoon afnemen, ook al neemt het totale gewicht van de bestelling toe.
Laat FF een berichtje achter als je interesse hebt of mail mij op: desmit23@hotmail.com
Grtzzz