Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Correct.Als ik het goed begrijp kan de fan op 3 standen lopen
Volgens mij op "Turbo" 38 dB.Weet iemand hoeveel dB die op ieder stand maakt en hoeveel dat in temp scheelt
Advies volgens de website:
Maar verder weet ik ''t ook niet. Ik krijg mijn Silverado pas morgen binnen.AMD - Flüster - Standard - Turbo
Tbird - 1000 - 1200 - (1500)
Duron - alle - alle - alle
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
kan je dan zeggen of het veel scheelt qua geluidsniveau en temp
alvast bedankt
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
En in de standaard stand hoor je hem nog een heel klein beetje, maar als je een oudere voeding hebt komt deze er zeker bovenuit.
En in de stilste stand hoor je niks meer.
Wat voor jou de beste combinatie is moet je zelf uitvinden. Ik heb hem altijd op de turbostand staan....
Geen inspiratie
Waar kan je nog meer silverado''s kopen dan behalve bij www.aconto.de
En het liefst in n, of zijn ze hier niet verkrijgbaar??
Verwijderd
en bij de onderste kan ik het je niet vertellen, wie wel?
Bij Comex Sales Agency:Op zaterdag 05 mei 2001 09:13 schreef bwe het volgende:
waarbij als je hem bij deze ''A Conto Systemhaus GmbH'' bestelt in totaal 231 piek kwijt bent! (incl 50 piek voor de ptt)
en bij de onderste kan ik het je niet vertellen, wie wel?
NoiseControl Silverado: FL 165,-
Rembourskosten: FL 23,50
Totaal (incl. BTW): FL 188,50
Maar hij werd vandaag nog niet bezorgd, dus waarschijnlijk maandag of dinsdag...
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
bvd
Geen inspiratie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd

(antec met 4 casefans)
Wat heb je voor CPU ?
Geen inspiratie
Verwijderd
dus niet stressed, ik zal ff kijken hoe dat is na een paar uur...
(edit)
ik kom niet hoger dan mobo 23c en cpu 47c bij een kamertemp van 20c....
(/edit)
met een coolermaster dp5-6h51 met een 8x8cm fan die er nog eens op blaast haal je volgens mij dezelfde resultaten, en scheelt 150 gulden.
Hij ziet er uiteraard wel l33t uit, maar 150 piek heb ik er toch echt niet voor over...
Geef mij voor iets meer dan maar een waterkoeling.
(mocht ook niet in de kast zagen, dus maar een eigen kast gekocht, en daar alles ingezet
Geen inspiratie