De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
jupz het is een kwestie van kijken hoeveel watt elk stekkertje op je mobo kan hebben.
Volgens mij kan mijn asus een watt of 4.5 hebben. (heb er dus ook 2x 2 watt 40cfm sunons aan hangen).
Wat je iig niet moet doen:
Delta''s aan je mobo hangen (die zuipen zwaar!)
>90-92mm fans aan je mobo hange
Fans doorlussen op een stekkertje via splitters.
Volgens mij kan mijn asus een watt of 4.5 hebben. (heb er dus ook 2x 2 watt 40cfm sunons aan hangen).
Wat je iig niet moet doen:
Delta''s aan je mobo hangen (die zuipen zwaar!)
>90-92mm fans aan je mobo hange
Fans doorlussen op een stekkertje via splitters.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Op je voeding absoluut
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gewoon via een Molex-connector op je voeding, dat is het beste en heb je gene kans dat je je moederbord opblaast
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Be smart don''t be a retard. Druk die dingen gewoon op je voeding.
Verwijderd
ik krijg anders nooit manuals bij mn fansOp vrijdag 04 mei 2001 23:00 schreef oppertweaker het volgende:
RTFM zou ik zeggen, daar staat het allemaal in
Maar wel bij je mainbord slimmerd.Op vrijdag 04 mei 2001 23:30 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
ik krijg anders nooit manuals bij mn fans
Pagina: 1