De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
opgeblazen/kapot vrees ik
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Bij de weg:
heb je je stuurtje erin geknalt toen je PC aan stond?
Verwijderd
Nou dan weet je hoelaat het is heh....Op vrijdag 04 mei 2001 23:00 schreef hobbelisback het volgende:
doet ie helemaal niets, de kaart word ook niet warm wat normaal wel zo hoort... heb mijn dvd decoder kaart ook al in het slot gehad en die deed het ook niet...
ik denk dat dit het isSluit nooit een kabel op je moederbord aan (ook via PCI/ISA/SCSI slote) als je computer aan staat.
Hierdoor kan het genoemde apparaat kortsluiting maken...
* zeroxcool vindt het raar dat de handleiding dit vermeld!
Verwijderd
Maar ik deed hem erin opstarten en software installen.
En mijne hangt aan een ongeaard stopcontact.
een joystick kabel sluit je niet op je moederbord aanOp vrijdag 04 mei 2001 23:10 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
even op ''real'' computer mode:
[..]
ik denk dat dit het is
* zeroxcool vindt het raar dat de handleiding dit vermeld!
Waarschijnlijk is die handleiding bedoeld voor een USB joystick, daarbij moet je hem wel inpluggen terwijl de PC aan staat.
Gamepoort joysticks (ouderwetse) kunnen worden aangesloten als de PC uit staat, moet in principe niets uitmaken als die aan staat.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Ik doe dit altijdOp vrijdag 04 mei 2001 23:50 schreef TomcatX het volgende:
Bij mij is het nog altijd goed gegaan als ik mijn joystick stekker erin stak terwijl de pc draaide. Echt vreemd dat het soms wel goed gaat en soms niet. Ik heb ook mijn parallele printer wel eens aangesloten terwijl mijn pc aanstond. Toen liep de complete pc vast, maar na rebooten deed hij alles weer.
And The Only One
Verwijderd
[edit]
eggheh, ik bedoel als je voor een 815 bordje gaat neem dan een cusl-2(C) van asus, ze hebben nu zo''n mooie zwarte
Verwijderd
ATX=ATXOp zaterdag 05 mei 2001 20:00 schreef hobbelisback het volgende:
ik vond die soltek toch al brak so good ridence maar eh wat voor kast moet je hebben voor so''n cusl 2 van asus er zitten 6 pci sloten op betekend dit dat die niet in mijn midi tower past???
It''s that simple. Dus no problemo.
(Tenzij je mobo en kast nu micro-ATX zijn, maar dan moet je zo''n klein mobo hebben met niet meer dan 3 PCI slots erop. Niet echt a Tweaker''s choice...)
Volgens mij doe je toch echt iets verkeerd, zoals de stekker misschien andersom erop geforceerd oid?
Bnet pindle#2913
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
ho, spreek voor jezelf maat, of leg me even uit waarom je perse meer dan 3 pci sloten nodig hebt om een tweaker te zijnOp zondag 06 mei 2001 16:07 schreef motown het volgende:
(Tenzij je mobo en kast nu micro-ATX zijn, maar dan moet je zo''n klein mobo hebben met niet meer dan 3 PCI slots erop. Niet echt a Tweaker''s choice...)
Zolang je een goed micro-atx mobotje hebt valt er nog genoeg af te tweaken...lmd...der is alleen wat ruimte gecreeerd door ''onnodige'' (ja geloof het of niet maar sommige mensen kunnen best overleven met 3 pci sloten!)
plankruimte af te zagen.
Micro-atx is bijv. echt ideaal voor lan-pc''tje als je op het ov bent aangewezen, ik zou er iig niet aan moetenn denken het halve land af te moeten reizen met de aopen hq-08 op me schoot.