Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Gister de laatste CONRAD-catalogus (voorjaar 2001) gehad, en daarin stond op blz. 163 misschien wel iets wat meerdere Tweakers iets interesseert: Neon lichtsnoersets...
Deze dingen zijn een meter lang, en verkrijgbaar in de kleuren rood(conrad best.nr. 59 00 88-29), blauw/groen (59 01 14-29) of helderblauw (59 01 41-29).
Ze kosten 39.95 per stuk (excl. verzendkosten), en dat is toch aanzienlijk goedkoper dan de korte buisjes die je bij andere bedrijven kan kopen
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben...
Groeten van Skef
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je kunt bij datzelfde winkeltje ook nog een speciaal aansluitingsprintplaatje kopen (ik heb er dus totaal GEEN verstand van) voor 17,95. Is beter dan die dure krengen van oc-shop (stelletje uitzuigers!)
De winkel heet Brigatti en hun website is: www.brigatti.nl (duh)
Grtzzz
ook geleidende lak, misschien wat voor de amd unlockers?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat zijn dus geen echte neons, maar de (veel goedkopere) CCFL buisjes, die je in de meeste elektrozaken kan kopen:)Op vrijdag 04 mei 2001 22:10 schreef Gert-Jan het volgende:
Hier in Eindhoven bij een klein electronica-zaakje hebben ze neons in 5 kleuren voor 17,95. Ze zijn 35 cm lang en werken op 12 volt.
Je kunt bij datzelfde winkeltje ook nog een speciaal aansluitingsprintplaatje kopen (ik heb er dus totaal GEEN verstand van) voor 17,95. Is beter dan die dure krengen van oc-shop (stelletje uitzuigers!)
Grtzzz
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Have a wheelie good weekend!
Fastest service in townOp zaterdag 05 mei 2001 15:43 schreef FragDaddy het volgende:
Stuut en Bruin verkopen die dingen al tijden.. binnen 24uur in huis
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
hebbie adres?Op vrijdag 04 mei 2001 22:10 schreef Gert-Jan het volgende:
Hier in Eindhoven bij een klein electronica-zaakje hebben ze neons in 5 kleuren voor 17,95. Ze zijn 35 cm lang en werken op 12 volt.
Grtzzz
[edit] heb het al gevonden op de site *stom* *stom* *stom* [/edit