[BC3] Neon lampjes voor weinig...

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Ik heb het ook gezien ja...
Is die lichtsnoeren net zoiets als de EL cable die je ook bij sommige mod-zaken ziet?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo Tweakers...

Gister de laatste CONRAD-catalogus (voorjaar 2001) gehad, en daarin stond op blz. 163 misschien wel iets wat meerdere Tweakers iets interesseert: Neon lichtsnoersets...
Deze dingen zijn een meter lang, en verkrijgbaar in de kleuren rood(conrad best.nr. 59 00 88-29), blauw/groen (59 01 14-29) of helderblauw (59 01 41-29).

Ze kosten 39.95 per stuk (excl. verzendkosten), en dat is toch aanzienlijk goedkoper dan de korte buisjes die je bij andere bedrijven kan kopen :P

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben...

Groeten van Skef

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hier in Eindhoven bij een klein electronica-zaakje hebben ze neons in 5 kleuren voor 17,95. Ze zijn 35 cm lang en werken op 12 volt.
Je kunt bij datzelfde winkeltje ook nog een speciaal aansluitingsprintplaatje kopen (ik heb er dus totaal GEEN verstand van) voor 17,95. Is beter dan die dure krengen van oc-shop (stelletje uitzuigers!)
De winkel heet Brigatti en hun website is: www.brigatti.nl (duh)

Grtzzz :)

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Op vrijdag 04 mei 2001 22:10 schreef Gert-Jan het volgende:
Hier in Eindhoven bij een klein electronica-zaakje hebben ze neons in 5 kleuren voor 17,95. Ze zijn 35 cm lang en werken op 12 volt.
Je kunt bij datzelfde winkeltje ook nog een speciaal aansluitingsprintplaatje kopen (ik heb er dus totaal GEEN verstand van) voor 17,95. Is beter dan die dure krengen van oc-shop (stelletje uitzuigers!)

Dat zijn dus geen echte neons, maar de (veel goedkopere) CCFL buisjes, die je in de meeste elektrozaken kan kopen:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
en ook 4 keer feller dan neons..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Stuut en Bruin verkopen die dingen al tijden.. binnen 24uur in huis :)

Have a wheelie good weekend!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op zaterdag 05 mei 2001 15:43 schreef FragDaddy het volgende:
Stuut en Bruin verkopen die dingen al tijden.. binnen 24uur in huis :)
Fastest service in town :)

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 22:10 schreef Gert-Jan het volgende:

hebbie adres?

[edit] heb het al gevonden op de site *stom* *stom* *stom* [/edit

Pagina: 1