De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja
edit:
Toch nog maar een stukje erbij... Wat ik heb begrepen is dat die coolermasters zeker niet de beste zijn. Die tempratuur is niets ernstigs, maar het zou lager kunnen met een beter koelertje. Als je van plan bent om te overclocken zou ik wel een nieuwe koeler halen als ik jou was.
Toch nog maar een stukje erbij... Wat ik heb begrepen is dat die coolermasters zeker niet de beste zijn. Die tempratuur is niets ernstigs, maar het zou lager kunnen met een beter koelertje. Als je van plan bent om te overclocken zou ik wel een nieuwe koeler halen als ik jou was.
Y'24
Heb hier een t900@1000 idle 34 graden en stressed 44 graden - Ik heb er een chrome orb op.
Koelprut gebruikt? zit koeler er rechtop?
Zoja dan kun je beter (als je lagere temps wil) een andere cooler nemen
Koelprut gebruikt? zit koeler er rechtop?
Zoja dan kun je beter (als je lagere temps wil) een andere cooler nemen
I'm partial to your abracadabra
ik heb geen koelprut, maar een stukje stikkertje (er een keer vanaf gehaald dus weg geschaafd) 48graden stressend
Mijn TB800 loopt zonder te zijn ge-oc''ed op 50 graden. Kheb ook een coolermaster (vraag niet welke).
denk dat die coolermaster niet echt ideaal is
heb zelf thunderbird 900 @ 1000 mhz, 39 C stressed idle weet ik niet
met een alpha PEP66t (die binnenkort gemod wordt, 80x80 ipv 60x60 erop)
heb zelf thunderbird 900 @ 1000 mhz, 39 C stressed idle weet ik niet
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
mijn duron 600 draait op 770 MET standaard Coolermaster stressed op 43ºC
je moet wel dat vage kussentje ervanaf schrapen...
scheelt zeker wel 5 graden volgens mij
(en artic silver zou helemaal ideaal zijn)
je moet wel dat vage kussentje ervanaf schrapen...
scheelt zeker wel 5 graden volgens mij
(en artic silver zou helemaal ideaal zijn)
Hee bedankt voor de reactiesss!! 
Maar ik heb de cooler er natuurlijk rechtop opgemonteerd en het plakkertje is er ook vanaf
Oja de koelprut zit er toch standaard op?
Ik ga denk ik maar even kijken waar ik die chrome urp cooler kan kopen.
Maar zo te zien is 50graden helemaal niet zo ernstig. Maar kheb natuurlijk liever rond de 35graden
Maar ik heb de cooler er natuurlijk rechtop opgemonteerd en het plakkertje is er ook vanaf
Ik ga denk ik maar even kijken waar ik die chrome urp cooler kan kopen.
Maar zo te zien is 50graden helemaal niet zo ernstig. Maar kheb natuurlijk liever rond de 35graden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hier een Tbird 900@1070@1,87V die 49 graden stressed word (
) met casefans uit.
Koeler is een FOP32-1
Koeler is een FOP32-1
Pagina: 1