het maakt niet uit dat de fan een hoop herrie maakt (delta 7200) ik wil gewoon weten welke nou eigenlijk de beste heatsink heeft. Is dat nog steeds de alpha PAL6035 of die the Core? Verder heb ik ook goede verhalen gelezen over de heatsinks van swiftech en globalwin. Een siverado schijnt ook goed te zijn, maar als je puur en alleen naar de temp kijkt, wat is dan de beste?
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar een Search doet wonderen!
"cooler socket a" leverde 1465 resultaten op!
dat weet ik, daarom stel ik dus de vraag nog 1 keertje. Ik wil graag van mensen met ervaring horen welke nou echt het beste is. Daar wil ik eigenlijk geen 1465 topics voor doorlezen. Misschien vind je me een lui ofzo, maar dat maakt me niet uit.Op vrijdag 04 mei 2001 16:52 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar een Search doet wonderen!
Swiftech is idd 1 van de beste koelers.. Die Gladiator ken ik niet..
Die The Core schijnt zelfs erg tegen te vallen als ik dat zo hoor..
Op Overclockers.com vind je een review van dat ding, waarin wordt geroepen dat het de beste luchtkoeler tot op dat moment is.
Een lijst van door Overclockers.com aanbevolen koelers vind je hier. Succes!
[edit2] Ik zie net op Overclockers.com dat er ook een review van de Gladiator staat, die vind je hier [/edit2]
Op Overclockers.com vind je een review van dat ding, waarin wordt geroepen dat het de beste luchtkoeler tot op dat moment is.
edit:
Ik hoor net dat m''n Swiftech is bezorgd, wordt dat even lol hebben!
[edit2] Ik zie net op Overclockers.com dat er ook een review van de Gladiator staat, die vind je hier [/edit2]
kijk, hier heb ik iets aan, hardstikke bedankt!Op vrijdag 04 mei 2001 17:02 schreef TripleM het volgende:
Swiftech is idd 1 van de beste koelers.. Die Gladiator ken ik niet..
edit:
Ik heb de topics nogal gevolgd, omdat ik zelf ook een goede koeler moest hebben.
Voor mij is dit de top 10.
1 swiftech
2 Gladiator
3 Thermoengine+delta HP
4 Zalman Gold /Silverado
5 Global win BK38
6 Vantec
7 Winfop38 /alpha pep+HP
8 Superorb /alpha pal+HP
9 coolermaster t/m 1,33 mzh
10 Fop 32 /alpha+MP fan
Bij OCZ store hebben ze ook veel koelers die goed zijn, alleen die zijn vrij onbekend, en moeilijk te krijgen, alleen daar te bestellen.
Voor mij is dit de top 10.
1 swiftech
2 Gladiator
3 Thermoengine+delta HP
4 Zalman Gold /Silverado
5 Global win BK38
6 Vantec
7 Winfop38 /alpha pep+HP
8 Superorb /alpha pal+HP
9 coolermaster t/m 1,33 mzh
10 Fop 32 /alpha+MP fan
Bij OCZ store hebben ze ook veel koelers die goed zijn, alleen die zijn vrij onbekend, en moeilijk te krijgen, alleen daar te bestellen.
Geen inspiratie
Pagina: 1