Toon posts:

[BC3] Te hoog overclockt of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel best wel vaak spellen en nu komt het elke keer weer voor dat als ik red alert 2 aan het spelen ben hij zomaar terug gaat naar windows. Verder loopt er niks vast. Dit is ook het enigste spel waarbij dit gebeurt. Hieronder staat wat voor systeem ik heb en hoever overclockt:

AMD duron 600@800 fsb 133 met global win wbk38, 45 graden, abit kt7a-raid, geforce 2 mx 32 mb core 175@240 en memory 166@215, soundblaster live 1024.

Zou het ook kunnen liggen aan de bios instellingen? Laat a.u.b. effe weten of er een oplossing voor is en het liefst dat ik niet alles weer normaal moet instellen.

• basjuh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:10
Ik had dat ook, maar dan met een Celeron systeempje (300 @ 450). Bij mij bleek het het geheugen te zijn. ALs ik starcraft deed, klapte hij OF eruit, of liep vast. 1 gehuegenmodule was niet lekker. Kijk daaar eens naar

Weet t soms wel beter

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Zet je geheugen-timings eens wat trager. Misschien helpt dat.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zou het zeker kunnen zijn want ik heb 256 mb van kingstom pc 133 en in de bios heb ik dat staan op turbo en 4 way interleave en op cas 2 dus ik zal er eens mee gaan testen! Bedank voor de tip!!!

Verwijderd

Vaak is dit een voltage probleem...schroef je voltage eens 0,1V omhoog..vaak is het dan verholpen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
He michel, je zou toch een GlobalWIn Fop38 krijgen ??????
Hoe zit dat dan, hadden ze bij Narwal die Fop38 dan niet meer of zo??

Trouwens ik ben Erik

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1