je moet echt puur geluk hebben als je een axia kan krijgen
axiaŽs zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nee niet alle 1200 zijn Axia''s de 1330 wel
Je kan via mij AXIA''s kopen.
[b]MAIL ONLY[/b] (icq lijst puilt uit
)
tp70@tweakers.net
[b]MAIL ONLY[/b] (icq lijst puilt uit
tp70@tweakers.net
das mooi, dan ga ik voor een 1333, als het nou geen axia is, kan ik dan de prijs bij jou vergoed krijgen?Op vrijdag 04 mei 2001 16:37 schreef Sjod het volgende:
nee niet alle 1200 zijn Axia''s de 1330 wel
Je kan het toch ook gewoon in de winkel vragen voor de 1200 gaan ik neem aan dat de verkoper wel weet wat ie in huis heeft en anders vraag je het maar aan een andere verkoper.
Zie je jezelf al aankomen?Op vrijdag 04 mei 2001 16:46 schreef Sjod het volgende:
Je kan het toch ook gewoon in de winkel vragen voor de 1200 gaan ik neem aan dat de verkoper wel weet wat ie in huis heeft en anders vraag je het maar aan een andere verkoper.
Goedemiddag ik wil graag een tbird met AXIA core, omdat ik dan extra ver kan overclocken. Dacht eht dus ff niet.
Of je zegt gewoon Ik wil Axia want deze blijfe koeler en hebben gewoon een betere core. Je moet gewoon effe nadenken. En als dat niet lukt kom je er maar een bij mij halen want ik heb ze hier liggen.
heb ik ook gedaan, gewoon dezelfde vraag naar alle leveranciers uit de pricewatch mailen...Op vrijdag 04 mei 2001 16:49 schreef M_O_L66 het volgende:
[..]
Zie je jezelf al aankomen?
Goedemiddag ik wil graag een tbird met AXIA core, omdat ik dan extra ver kan overclocken. Dacht eht dus ff niet.
Niemand vondt het een vreemde vraag hoor, kreeg overal keurig antwoord of het een axia was ja/nee :):)
Waar is hier?Op vrijdag 04 mei 2001 16:52 schreef Sjod het volgende:
Of je zegt gewoon Ik wil Axia want deze blijfe koeler en hebben gewoon een betere core. Je moet gewoon effe nadenken. En als dat niet lukt kom je er maar een bij mij halen want ik heb ze hier liggen.
mail me op tweakermol@wanadoo.nl met prijzen en verder info dan alsjeblieft.
ik ben van plan om aan het einde van deze maand te gaan upgraden.
Wat kan die leveranciers dat nou schelen of jij hem overklokt. Als ie dood gaat is dat jouw probleem want het valt gewoon niet onder de garantie.:?
www.space-promotion.nl , verkoopt AXIA cores binnen een werkdag leverbaar
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Bijna alle 1333''s zijn AXIA''s... Echter zijn de 1.333''s op dit moment totaal niet leverbaar... zo''n 4 weken levertijd zit er op...
space promotion verkoopt geen AMD procs |:(Op vrijdag 04 mei 2001 17:00 schreef Vidra het volgende:
Wij (paradigit) kunnen ze anders gewoon leveren hoor, We hebben ze op het hoofdkantoor op voorraad dat betekend een levertijd van ongeveer 3 dagen
Bel maar, ze kunnen echt wel leverenOp vrijdag 04 mei 2001 17:06 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
space promotion verkoopt geen AMD procs |:(
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
kheb m''n 1333 axia in Breukelen gehaald bij RGComputers, ik heb er zelf 1 uit mogen kiezen (op dat moment, 3 wk geleden) had hij er een stuk of 30...
[topic=158983]
[topic=158983]
Verwijderd
Ik heb net een Thunderbird 1200 (266MHz) bij http://www.perfectsystems.nl vandaan en het is een AXIA-core.
Als ik overklokresultaten beschikbaar heb, dan plaats ik het hier wel ff. Ben benieuwd hoever dat ding gaat lopen met de FOP38
Als ik overklokresultaten beschikbaar heb, dan plaats ik het hier wel ff. Ben benieuwd hoever dat ding gaat lopen met de FOP38
bah, ze weten niet eens wat amd is lolOp vrijdag 04 mei 2001 17:00 schreef Vidra het volgende:
Pagina: 1