De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
heb ik hem uitgedaan wilde ik mijn watercooling inbouwen maar goed verkeerde besteld dus het paste niet enzow niks geforceerd.
maare ik start hem weer op cooler er netjes op en doet ie niks meer.
nou is in het midden onder de core een hele bruin/zwarte plek.
wat heb ik verkeerd gedaan
en ik heb garantie dus wat kan ik doen om het te verkomen.
owjah en moet er nog iets tussen het koperen blok en de processor zelf ??
of water gemorst bij waterkoeling??
UNOX: The worst operating system
Verwijderd
das een eitje en ik doe het 10 keer per dag.
En trouwens ik heb hem alleen maar aan het begin overgeklokt en daarna gelijk de streepjes weggegumt want ik vond dat 1,1 ghz in januari (nu nog steeds) wel voldoende was.
enne over die garantie die komt er wel regel namelijk zelf de garantie bij mun bedrijf waar ik ook de processor heb gekocht
dus dat komt wel goed.
En water heb ik ook niet gemorst want der was nog helemaal geen water in het spel want ik heb zonder water gekeken of alles een beetje paste
Verwijderd
Ja dat denken de meesten...
Verwijderd
wat denken de meeste mensen dat als een coolblok net opgestuurd is van net cool uit de verpakking gehaald wordt en dat er dan water uit komt ???Op vrijdag 04 mei 2001 15:58 schreef CRACKIE het volgende:
ŽEn water heb ik ook niet gemorst want der was nog helemaal geen water in het spel want ik heb zonder water gekeken of alles een beetje pasteŽ
Ja dat denken de meesten...
yeah rite
Verwijderd
Verder zit alles er wel goed in? Proc er uit halen beetje schoon maken en dan weer terug in je socket. Voeding goed aansluiten e.d.
Heb je hem eigenlijk aangehad, of alleen koeler er geprobeerd te passen? Zat die velk er al voor dat je je water blok er op deed of er na pas.
[zeurmode]Op vrijdag 04 mei 2001 20:31 schreef Effi het volgende:
Je hebt hem gewoon gemold
leuke opmerkingen altijd, hebben we ook zoveel aan
[/zeurmode]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
het is heel simpel ik heb er niks mee gedaan op dat moment was ie niet overgeklokt.
(was ik pas van plan als mijn watercooling werkte)
en ik had er een amd certified cooler op zitten.
dus heeft er gewoon een fout in de processor gezeten.
en op basis hiervan krijg ik gewoon mijn garantie.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
LOLOp vrijdag 04 mei 2001 15:36 schreef DaBit het volgende:
Zonder water heb je met een waterblokje toch wel een minuutje lol...
bij mij wel, heb nu een sleutelhanger erbijOp zaterdag 05 mei 2001 20:09 schreef Henry_X het volgende:
AMD socket A zonder cooler +- 10 sec , daarna veel kans op schade
Verwijderd
niet artic silver of koelpasta damn
Verwijderd
CPU erop plaatsen, voorzichtig cooler erop, ff kijken of alles goed zit, dan de prik erop...oops daar is mijn AMD al overleden
gelukkig deden ze in de winkel niet moeilijk en kreeg ik meteen een andere en die doet het nog steeds.
lijkt mij dat er een luchtbel in het midden zat...
- koelvoet is afgevlakt?
- geleidingspasta ertussen gedaan?
- koelvoet correct erop?
- klem van de koelvoet sterk genoeg?
- geen vervuiling op de processor/koelvoet/pasta?
> "owjah en moet er nog iets tussen het koperen blok en de processor zelf ??"
en over die garantie:
Des te meer mensen garantie claimen, des te duurder mijn nieuwe processor wordt.