De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
mijn D-650je op mn Abit kt7 is nu half dood, en met waterkoeling kom ik nu op 860 (101*8.5). geheugen (kingston) staat wel gewoon op 133 (cas3). Toen ik hem net had kon ik ''m nog makkelijk op 100*9.5 zetten..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Een advies en het is ook nog eens meer bikkel als blij met potlood
Mijn 600 deed 850 met potlood nu het gesoldeerd zit doet hij de 1Ghz en boot hij tot 1100 maar komt hij niet meer in windows
Mijn 650 deed 900 met potlodd nu ook gesoldeerd en hij komt op zo''n 1050 zonder fouten in windows ...
Verwijderd
edit: ik heb een asus a7v133 en het VIO is zo hoog te krijgen door pinnetjes 2-3-4 van de VIO-jumper (welke anders|:() te verbinden.
Duron 750@1125 => 7.5 * 150 => 1.85 => 53 C
Met een FOP38, 2x80mm, 2x92mm, 1x120mm op een Abit KT7A Raid en Mushkin Rev2 geheugen.
Alle Abit settings zo gezet dat je het hardst gaat zeg maar
Aangezien ik die fans dalijk wil gaan regelen en dat ze wat langzamer mogen gaan draaien, blijf ik dalijk lekker draaien op de 1Ghz. Dat is namelijk ook een stuk stabieler, 3DMark op 1125 is niet echt stabiel te noemen, 2 van de 3 keer liep die vast.
Verwijderd
droogt uit.Op vrijdag 04 mei 2001 18:26 schreef neographikal het volgende:
ik heb ook een 750, maar nu op 1000mhz lopen bij 1.94V. Het geheim: tandpasta. Druppel tussen heatsink en core en zie, 20 graden van de temps af!
Liever gewoon AS of gewone koelpasta.
Geen inspiratie
maar jij was me voor
-
Hoe heb je dat ooit gesoldeerd, zag et nu al nauwelijksEen advies en het is ook nog eens meer bikkel als blij met potlood
Mijn 600 deed 850 met potlood nu het gesoldeerd zit doet hij de 1Ghz en boot hij tot 1100 maar komt hij niet meer in windows
Mijn 650 deed 900 met potlodd nu ook gesoldeerd en hij komt op zo''n 1050 zonder fouten in windows ...
Maar zou me pa wel es vragen, die verdient ze brood ermee...
Je bedoelt de Vcore right?!? Of heb ik et mis...Ik heb ook een Duron 750 en geraakte eerst niet hoger dan 875. Ik heb het IO-voltage dan eens opgeschroeft tot 3.77-3.9V (varieert wat) en toen ging hij over de 1ghz. Ook het geheugen (want daar lag het probleem, samen met slecht geunlocked). Later het VIO teruggezet naar "test mode" (3.60-3.65V) en het liep stabiel.
Want mijn VIO loopt op 0,35V and that''s a pretty big difference....
You''re kidding right?!?ik heb ook een 750, maar nu op 1000mhz lopen bij 1.94V. Het geheim: tandpasta. Druppel tussen heatsink en core en zie, 20 graden van de temps af!
Krijg heel erg zin om wat te zeggen over je Vcore, maar ik doe het nietp
Verwijderd
Ten eerste goed kijken, Soldeerstation gebreuken met instelbare tempratuur (max van zon weller geval das dacht ik 450) ... en dus niet zo''n 15w geval wat ze advieseren deze had een scherpe punt, ik had ook de beschikking over een vergroot glas maar gewoon met de ogen werkt het bestOp vrijdag 04 mei 2001 21:39 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Hoe heb je dat ooit gesoldeerd, zag et nu al nauwelijks![]()
Maar zou me pa wel es vragen, die verdient ze brood ermee...
6x gedaan alle 6 komen ze tot de 1Ghz .. al is de ene iets warmer dan de andere (de ene heeft ook meer voltage nodig als de andere maar ja dat hou je toch
Procs verschillen de een is wat purer dan de andere (dus 1ghz+ haalbaar e.d.).
En aangezien je niet toevallig bij aankoop van je proc een x-ray kanon en toebehoren uit je broekzak tovert is het allemaal een kwestie van geluk.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)