De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
---> RIP
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Zal wel meevallen, moet nl. wel een Katmai core zijnOp vrijdag 04 mei 2001 12:41 schreef executor het volgende:
Tja als je er een Vapochill opzet moet het vast wel lukken anders CPU misschien te heet
---> RIP
Ga even kijken op overclockers.com in de database, kan je even zien wat gangbare voltages zijn.
Volgens mij kon het nog wel, maar ik heb zelf nooit zo''n ding gehad, dus ik ben ook geen expert
sommige laten hun core gewoon op 2.7v lopen
Verwijderd
mijn P3 500@600 mhz wilt na nieuwe hardware installeren ook even niet op 600, maar 575 is geen probleem.
(nu zit ie weer op 600, gelukkig..)
als ik 100 fbs kies, krijg ik 450
als ik 102 fbs kies, krijg ik 463
als ik 112 fbs kies, krijg ik 504
als ik 124 fbs kies, krijg ik of 308, of hij loopt vast
als ik 133 fbs kies, krijg ik 600, of hij loopt vast
ja dat weet ik ook wel maar ik was dan ook lekker aan het overdrijvenOp vrijdag 04 mei 2001 13:15 schreef worsie het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, moet nl. wel een Katmai core zijn
CPU lijkt me niet het probleem bij en dus zou ik ook het voltage niet zo hoog zetten. (probeer gewoon oftie met 2.1 stabiel is, zoniet dan 2.2 maar niet veel hoger...)
Bnet pindle#2913