Toon posts:

[BC3] Fop 32 4500?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las net dit hier:

Golbal WIN FOP 32 Global 4500 rpm Fan

The latest Cooler from Global Win this designed to fit the AMD Duron and Thunderbird Socket A.

This includes the correct clip for the Duron and Thunderbird socket A.
AMD Approved heat sink
4800 RPM YS Tech dual ball bearing fan
Fan moves 26 CFM of air
38 dba
Heatsink dimensions: 66x58.6x36
Anodized Aluminum Alloy 6063
3 pin Molex connector to main board
Notched heat sink to clear the capacitors.

Fl. 49,50

Heeft iemand ervaringen met deze cooler? Issie goed genoeg voor een TB 1,2 en voor evt overklokken? Enhoeveel kabaal maakt hij eigenlijk?

Thanx...

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03

RvV

Heeft iemand ervaringen met deze cooler? Issie goed genoeg voor een TB 1,2 en voor evt overklokken? Enhoeveel kabaal maakt hij eigenlijk?
Ik heb er wel een beetje ervaring mee. Hij is goed genoeg voor een TB 1,2 en als je deze wilt overclocken. Mijn temperatuur op 1Ghz was +-40°C stressed. De fan die er bij mij op zat, was een temperatuur geregelde fan. Als het koud was in de kast kon je hem bijna niet horen. Bij een aardige temperatuur wel te horen, maar geen hard gebrul (vond ik).

Y'24

Verwijderd

Nou ik heb dus een Fop32 met een TB1,2GhzAXIA
op 1375Mhz lopen..hij wordt vrij heet nog. 66 graden is niet nix! IK zou voor een andere koeler kijken. Want deze maakt ook aardig lawaai :(

Verwijderd

Heb een Fop32-1. Deze gaat volgens de specs op het doosje 4200 RPM. Via geeft ruim 4300 RPM''s aan. De mijne is lekker stil (komt niet boven m''n twee casefans uit).
Het is maar net wat je wilt (veel geld, lawaai en koeling of een compromis :9).

Ben er zeer tevreden over. Als je -echt- max wilt gaan zul je of voor watercooling of een delta (6800 RPM) moeten gaan.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 14:50 schreef n0va^ het volgende:
...66 graden is niet nix! IK zou voor een andere koeler kijken. Want deze maakt ook aardig lawaai :(
Kan het zijn dat je koelpasta (of de verkeerde) hebt gebruikt. 66 graden stressed is echt niet oke voor een Fop32. Aan de andere kant, is deze cooler volgens AMD.com tot 1333 Mhz gerandeerd.