[BC3] mousemod zonder chipje?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik zag wat mousemod pics en wil dit zelf ook, maar allemaal heb je ''n bepaalt chipje voor nodig om stroom af te tappen... dat chipje heb ik niet in me muis zitten! waar kan ik nog meer probleemloos 5v uit trekken?

http://hw.metku.net/logomouse/8.jpg <-- pic van chipje wat ik dus NIET heb... :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Kan je dan even de text (op die pagina) vertalen?

http://hw.metku.net/logomouse/

quote:
"Toiseen hiireen laitettiin vihreä ledi ihan vain erilaisuuden vuoksi."

Ik kom er niet echt uit... Trouwens, welke muis heb je dan wel? Merk/Type/Foto?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Gewoon aansluiten op de inkomende draden.
Moet je ff meten op welke 5V staat.
Heb ik ook gedaan werkt perfect:)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Lees dit topic eens door:

[topic=166568]

Daar staat ook een link naar de ''vertaling'' van die finse site.

• BC3 Victim
ik heb geen pics van me muis... helaas, maar die binnekomende draden van de PS2...

VLNR:
zwartgrijs (ground?), zwart, rood (+5?) wit groen (2x signal?) klopt die inschatting van mij? heb namelijk geen multi-meter ter beschikking :(

• BC3 Victim
penbezetting is gewoon ff met een ledje uitproberen (heb ik ook gedaan) en dan zorgen dat je +5 en ground hebt en niet de datalijnen (is ook leuk, krijg je knipperleds)

Verwijderd

Je hebt dat chippie helemaal niet nodig!

Die gast sluit gewoon een ledje aan op de spanning in de muis.
Je kan direct spanning uit je RS232/PS2 stekker pakken mits je ook de juiste weerstand gebruikt.
De penbezetting staat vast wel ergens....

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 06 mei 2001 09:43 schreef AcouSE het volgende:
Lees dit topic eens door:

[topic=166568]

Daar staat ook een link naar de ''vertaling'' van die finse site.
Lekkere link heb je gegeven :+
Gaat over monitor en niet over muizen :)

Maar als je een PS2-stekker aan je muis hebt zitten, dan moet je de draden hebben die aan de volgende pinnen zitten:
code:
1
2
3
  *  *
x* || *x
  *||*

pinnen met de x erbij. Voor +5 en 0 Volt
Welke welke is, weet ik zo niet uit m'n hoofd

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31