De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Of je de 89MhZ haalt¿
Just do it©®(tm)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Met die standaard koeling blijft ie na een minuut kweeken hangen. Ik denk dat het door de warmte komt. Wat nu als ik dus die grotere heatsink + 40 mm fan op doe met arctic silver II?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hmz ga het zodra ik acrtic silver II heb zeker proberen. erger worden kan het toch niet, de cooling is zowiezo beter dan dat standaard dingOp donderdag 03 mei 2001 23:38 schreef catfish het volgende:
zeker proberen waard aangezien het best kan dat de kaart blokeerd door een tempsensor of gewoon door fouten...
Ik heb ook een 80mm fan ipv die lullige 40mm fan op mijn GeForce DDR gezet. Scheelde 10C. Samen met de 60mm fan van mijn CoolerMaster zelfs 12C!
Zolang je nix met secondelijm vastplakt kun je het altijd ongedaan maken. Ik heb met tieraps gewerkt. De 60mm fan hing met secondelijm op kurk vastgeplakt aan de onderkant van de kaart. Was wel redelijk makkelijk (en belangrijker: zonder enge gevolgen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/