[BC3] Fake moldings

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Situatie:

Ik heb een aantal gaten in m''n kast bevestigd en 2 coolers ingeplaatst.

Ik heb een plexwindow over de volledige hoogte en breedte van m''n kast, hier heb ik de coolers uitgesneden alsook het handvat (een indouw in m''n kast, waardoor die makkelijker uit te schuiven is).

Als ik nu m''n plexwindow tegen m''n kast hou past die perfect, van ver zie je niet dat die er net achter ligt, alleen heb ik geen moldings, waardoor het toch wat onprofessioneel lijkt.

Nu is m''n vraag, wat gebruik ik hier in deze situtatie het best als molding, het mag niet te dik zijn, aangezien m''n plexwindow dan verder van m''n zijpaneel komt te liggen en moeilijker stevig te bevestigen is.

Iemand een idee :?

Ik had gedacht aan een doorgesneden elektriciteitskabeltje, het omhulsel ervan dan toch.

Zijn er eventueel mensen die een beter idee hebben of een voorbeeld van hoe zij het gedaan hebben, laat het dan weten.

Neen, ik ga m''n vorm niet uit m''n plexwindow snijden, dit voor de stevigheid van m''n zijpaneel.

Alvast bedankt,

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb ''n Aopen HX08, die heeft van die fan gaten achterin. Daar had ik het gestanste fanguard uit gezaagd en ik heb om die randen ook gewoon opengeknipte elektriciteitskabel gedaan... was niet het directe omhulsel van het koper, maar de zwarte laag die om de bruine en blauwe draad heen zat...
Maar het antwoord is dus kort gezegd: "Ja, opengeknipte elektriciteitskabel werkt.":)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• CBA

CBA

Topicstarter
Op donderdag 03 mei 2001 21:50 schreef Demoniac het volgende:
Ik heb ''n Aopen HX08, die heeft van die fan gaten achterin. Daar had ik het gestanste fanguard uit gezaagd en ik heb om die randen ook gewoon opengeknipte elektriciteitskabel gedaan... was niet het directe omhulsel van het koper, maar de zwarte laag die om de bruine en blauwe draad heen zat...
Maar het antwoord is dus kort gezegd: "Ja, opengeknipte elektriciteitskabel werkt.":)
ok, maar hoe heb je die vastgemaakt, gewoon ff secondenlijm gebruikt of .... ?

• Selfdefence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2022
Bij mijn lokale electronica boer hebben ze verschillende soorten plastic buis. Het is een beetje rekbaar, flexibel, verkrijgbaar in meerdere kleuren en heeft een wanddikte van nog geen halve milimeter. Een beetje het idee van spiralwrap, maar dan zonder de spiraal.:P

Of anders plakband?

• Demo

Demo

Op donderdag 03 mei 2001 21:52 schreef CBA het volgende:

[..]

ok, maar hoe heb je die vastgemaakt, gewoon ff secondenlijm gebruikt of .... ?
Uh... bison alleslijm ofzo:?
Gewoon van die doorzichtige dunne (vloeibare) lijm...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• Demo

Demo

Trouwens, bij mijn pa zn motor zit om de ruit zo''n zwart randje... een soort rubberen U-profiel... da''s op zich ook wel wat>:)

Verwijderd

Autoruitrubbers???

Verwijderd

en als je opengesneden krimpkousen gebruikt?
zou dat kunnen?

Verwijderd

ff lollen, ik heb ook fake molding zitten, de perfect oplossing is ''portierbeschermingsstrip'' soort plastieke rand met 1 groef erin, ownz, 5 piek per meter, in Belgie bij Auto 5 te koop, in Nederland zal je ff mogen zoeken in de plaatselijke autotuneshops,

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
en dan even met de fohn erop, heb je ook geen lijm nodig (met de krimpkousen dus)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Op donderdag 03 mei 2001 23:19 schreef Dr.Q het volgende:
en dan even met de fohn erop, heb je ook geen lijm nodig (met de krimpkousen dus)
:P lol, dan krimpt ''ie toch kleiner dan je gat, dat werkt toch nooit... |:(

ps. Heeft iemand pics van zo''n opengesneden-elektriciteitskabel-molding?

• CBA

CBA

Topicstarter
Op vrijdag 04 mei 2001 09:17 schreef AcouSE het volgende:

[..]

:P lol, dan krimpt ''ie toch kleiner dan je gat, dat werkt toch nooit... |:(

ps. Heeft iemand pics van zo''n opengesneden-elektriciteitskabel-molding?
Als ie af is bij mij dan post ik wel eventjes pics, moet wel nog ergens een camera kunnen regelen :)

• Demo

Demo

Op mijn site staat een plaatje van mijn blowholes, maar het is niet echt duidelijk...:(

• CBA

CBA

Topicstarter
Op vrijdag 04 mei 2001 16:51 schreef Demoniac het volgende:
Op mijn site staat een plaatje van mijn blowholes, maar het is niet echt duidelijk...:(
Het is inderdaad niet echt duidelijk, maar je ziet wel goed de zwarte rand rond je blowholes, is dit met het omhulsel gedaan van electriciteitskabel ?

ZIet er anders wel netjes uit.

• Demo

Demo

Op vrijdag 04 mei 2001 16:54 schreef CBA het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet echt duidelijk, maar je ziet wel goed de zwarte rand rond je blowholes, is dit met het omhulsel gedaan van electriciteitskabel ?

ZIet er anders wel netjes uit.
Jup, da''s gewoon gemaakt van het snoer van een dooie burolamp>:)})

Pagina: 1