Welke cooler is het meest geschikt als je lekker wilt overclocken voor een AMD 1 gig op een Abit KT7a Moederbord?
Verwijderd
je moet wat geduldiger zijn, enehh je hoeft niet veel te searchen maar gewoon goed searchen, als je echt the top of the world wil (aan lucht koeling) dan will je een swiftech, als je minder dan 200 wil uitgeven zou ik voor the ThermoEngine V60 gaan met een leuke Delta fan.
maar in het vervolg beter zoeken
PS: heb je consentratie problemen? (no offence intended)
maar in het vervolg beter zoeken
PS: heb je consentratie problemen? (no offence intended)
Zelf blazen... is je koeling zo goed als je het zelf wil. succes...
Verwijderd
Ligt eraan wat voor core ze je leveren.Op donderdag 03 mei 2001 20:57 schreef assault het volgende:
Welke cooler is het meest geschikt als je lekker wilt overclocken voor een AMD 1 gig op een Abit KT7a Moederbord?
Axia
Op donderdag 03 mei 2001 21:14 schreef InterCC het volgende:
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
stikstof-koeling is het beste.Of anders waterkoeling
Geen inspiratie
Verwijderd
word je na een tijdje wel misselijk hoor..Op donderdag 03 mei 2001 21:14 schreef InterCC het volgende:
PC in de ruimte hangen. Ook geen last van stof.
Of krijg je dan ruimtestof?
* F.U.B.A.R weet het niet meer.
* F.U.B.A.R heeft dringend en veel slaap nodig.
Misschien een ''klein'' beetje last van kosmische straling?Op vrijdag 04 mei 2001 00:37 schreef F.U.B.A.R het volgende:
PC in de ruimte hangen. Ook geen last van stof.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Van dat aluminium folie eromheen en je hebt nergens meer last van
gebruik de search .. er zijn echt 10-tallen topics geweest over deze kwestie
tip: zoek eens op axia en koeling ofzo
beste koeling? Swiftech, Silverado, waterkoeling, peltier & waterkoeling, of inderdaad stikstofconstructies
maar is al dat overclock geweld wel goed voor de prijs/prestatie? Als je koeling netzo duur wordt als je processor, dan ben je wat mij betreft dom bezig.
tip: zoek eens op axia en koeling ofzo
beste koeling? Swiftech, Silverado, waterkoeling, peltier & waterkoeling, of inderdaad stikstofconstructies
maar is al dat overclock geweld wel goed voor de prijs/prestatie? Als je koeling netzo duur wordt als je processor, dan ben je wat mij betreft dom bezig.
Hey Sick_Nick... Wat voor een koeling heb jij erop zitten?? Ik heb een SuperOrb, maar als ik mijn TB op 1400 zet doet die het wel maar geeft problemen (niet stabiel). Maar wil ook wel op 1466 draaien.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1