De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
450? Echt mietjes-werk man. Geintje man. Pas op dat je je cpu c.q. mobo niet opblaast!
die gast van 165a
die gast van 165a
Helaas, geprobeerd. Maar locked up omdat ie beetje warm wordt op 2.6 V (anders start win98 niet). Wordt gelijk 50 graden
en case closed. Ga nog wel proberen hoger te komen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ke, weten we dat, maar ik moet een goed radiateur regelen of een vette pelier! Heb een bak (emmer) water staan. Ga ff paar uur stappen, kom terug, Core temp.: 47 graden! Vind ik iets te hoog. Loop nog wel stabiel. Maar toch. Iemand ideen om een simpele goedkope effecieve! radiateur te bouwen/regelen?
Thkx.
Thkx.
AMD K6-2 350 mag bij normaal gebruik 30-55 graden worden... bij 70 graden overlijdt hij...
Lijkt mij wel te lukkenb bij je
Lijkt mij wel te lukkenb bij je
MOah dat valt ook nog wel mee denk ik, die van mij is al vaak genoeg 70 graden geweest, doordat ik soms vergeet om het kabeltje van de koeler aan te pluggenOp vrijdag 04 mei 2001 06:44 schreef unicorn7 het volgende:
AMD K6-2 350 mag bij normaal gebruik 30-55 graden worden... bij 70 graden overlijdt hij...
Pagina: 1