[BC3] HOUTEN kast ontwerp

Pagina: 1
Acties:

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Hallo, ik wil dus zelf een kast gaan bouwen, en nun heb ik ff een globaal ontwerpje gemaakt, ik weeet dus helemaal niet of deze manier effectief is of wat, graag zou ik horen wat jullie er van vinden, de file is hier te halen, : http://www.geocities.com/fffdeamon/pcconfignormal.bmp ik wil dus toch een zeer goede koeling, een mooie buitenkant, en weinig geluid, da''s de reden dat ik de fan''s binnen in heb verwerkt, de 2 grote worden waarschijnlijk 2 120x120 fans, en de kleine 80x80. Zou ik deze 3 zwaren fans en dan nog een cpu koeler op een 300 watt aan kunnen sluiten? zou dit voldoende zijn. geef jullie mening aub, ik vraag me af of het zal werken na mijn bedoeling. mzzl FFF

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 15:04
This page is not available.
We''re sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.

For general questions see our main help area, or search for other member pages.
Visit our Yahoo! GeoCities home page to build your own free web site.

• FFF
dit had ik dus ook, maar er komt een dl,

• FFF
als ik hem copy paste doet hij het wel gewoon als ik hem in browser open :D

• Abu
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Geocities! Save file as...

Insanus sum

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:38
Afbeeldingslocatie: http://users.castel.nl/~pape01/kast.jpg

waarom maar je hier een bmp van bijna 600 kb van??????

• FFF
als ik ervaren was met uploaden had ik beter gepost :D

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
Lijkt wel leuk maar ga je die 2x120''s laten blazen naar beneden (slecht idee) of lucht wegzuigen?

Kan je er misschien een 120 op de bodem blazen die lucht naar boven blaast, lijkt mij een goed idee maar heb er geen ervaring mee...

btw, maak je prentje eens wat kleiner (jpg opzo)

• Abu
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Was hem nog aan het downen, wat een verschil zeg, 600kb of 10!! Zelf met een bmp kan je hier nog 500kb afhalen, door al het wit weg te halen... Welke kant blazen je fans op, en waarom laat je ze niet naar buiten blazen?

Insanus sum

• FFF
nee, onder zit een rooster, dat volgens de leganda te zien is, het is de bedoeling, dat die 12x12''s de lucht zuigen, en verse koude lucht langs onder aanzuigen, dit komt er dan via de 8erkant weer uit, sorry voor de vage tekening

• FFF
Ik laat ze liever niet naar buiten blazen, omdat 2 12x12 heel wat db''tjes produceren :D En zo koeld hij echt alleen, mobo, kaarten en zuigt warme luch bij cpu weg, en haald koude lucht vanuit grondhoogte. maar argumenten zijn altijd welkom, heb ook alw eer iets anders in ged8en.

KOM OP MEER TEKENINGEN POSTEN, om zo de ideale kast te ontwerpen :D
Pagina: 1