De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
je bedoelt die shitkauwgom?? ff krabben en daarna met wasbenzine .Op donderdag 03 mei 2001 16:57 schreef cheshire87 het volgende:
hoe verwijder ik die irritante thermal paste van mijn heatsink?
of gewoon met je nagels.
En daarna schoonmaken natuurlijk.
en toen iemand anders me weer voor....
Geen inspiratie
Verwijderd
trouwens doe het met je nagels!!!!! anders krast je heatsink binnne en paar secs..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
rustig doen maar met redelijk wat kracht, gewoon nagels onder het randje van de kauwgom zetten en rustig wegduwen, anders oplossen in wasbenzineOp donderdag 03 mei 2001 17:12 schreef cheshire87 het volgende:
wil je dat ik me nagels breek ofzokrijg ut er echt niet af met me nagels
Verwijderd
laten weken in wasbenzine, moet wel gaan, werkte bij mijn coolermasters ookgathering.tweakers.net/showtopic.php/169427 anders had ik hem er niet op gekregen. proberen maar!Op donderdag 03 mei 2001 17:19 schreef cheshire87 het volgende:
sorry hoor maar het luk echt niet hoor
Verwijderd
Dat was voor de core maar zal naar mijn id op een hs ook wel werken...
Hm.. je bent wel heel erg blij met je overkill core koeling van je geforce of niet?Op donderdag 03 mei 2001 17:20 schreef neographikal het volgende:
[..]
laten weken in wasbenzine, moet wel gaan, werkte bij mijn coolermasters ookgathering.tweakers.net/showtopic.php/169427 anders had ik hem er niet op gekregen. proberen maar!
Hier zat je ook al naar dat topic te linken.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Met veel goede wil (en een schuurmachine
is die troep nu van mijn heatsink af.
Probleempje blijft dat er ook resten op mijn processor zelf aanwezig zijn.
Is er een mogelijkheid om die er ook af te krijgen?
Weet iemand hoe je koelpasta van de processor afkrijgt???
niet van de heatsink dus...