[BC3] koelt blue orb?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ben van plan om een blue orb te kopen voor mijn Diamond MOnster fusion, maar koelt dat ding een beetje beter als de standaard hsf?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:25

bloasfist

Slot-A Crew

dubbel...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

schijnt van wel. (ik antwoord eigenlijk alleen maar omdat ik m''n nieuwe icon wil zien in een nieuw topic):)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
waarom geld uitgeven aan een verouderde videokaart ? je hebt meer aan een geforce mx voor 250 piek ofzo. Dan heb je veel meer snelheid erbij

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
ja

alleen interessant voor een videokaart

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

hij koelt, maar vaak niet zo goed als een 4-86 koelertje op de originele heatsink.

Geen inspiratie

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 14:17
jeeeeeeeeeezus, een koeler van 50 voor een kaart die ook zoiets waard is. Beter je geld bewaren een een nieuwe vidkaart kopen.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

das idd waar. Maja, je blorb kun je later natuurlijk altijd nog overzetten op je nieuwe kaart.

Verwijderd

dit is pas koeling: gathering.tweakers.net/showtopic.php/169427

en slechts 25 piek :9

Verwijderd

De core van me Geforce DDR werd 9 graden koeler door een Blue Orb (van 42 naar 33 graden). Dit wel nadat ik de onderkant van de blorb vlak heb gemaakt, heb gelapt, de core heb gelapt en Arctic Silver prut in de Blorb tussen de baseplate en de finnetjes (hij maakt daar niet zo goed contact normaal).

Je ziet, na wat modden koelt een Blorb aardig goed :). Maar je moet wel ff nagaan of je het geld wel waard vind.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 19:41
Ik heb zelf ook een blue orb en hij bevalt zeker wel goed, heb een dikke performance winst uit mijn ddr_mx gehaald, core van 166 naar 220 (waar hij dus op zit) maar mijn mem ging ook aanzienlijk hoger(286 naar 390), die hele kaart werd gewoon cooler.

Verwijderd

jezus mijn kaartje wil maar van 120-300@130-330...
Als ik em veel hoger doe word ie vet instabiel...
Koeling is perfect. Geheugen word ook totaal niet warm...
Iemand tips ?

Verwijderd

Effe offtopic vraagje over die blue orb... maakt ie veel herrie? Ik wil namelijk de stilste koeling op m''n Geforce DDR.

Verwijderd

Hij maakt geen herrie (26dB), alleen trilt ie een beetje, maar daar merkte ik verder weinig van.
Pagina: 1