Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
- <li>[url="http://www.ee-consult.nl/meuk/tnetwindowapp.gif"]Het ontwerp[/url] <li>[url="http://www.pcmods.com/applique.htm"]Wat zijn window appliques?[/url]
Je stuurt een mailtje naar phreak@tweakers.net met als onderwerp "T.net window appliques bestelling". In dat mailtje vermeld je de volgende gegevens:
- Naam:
- Adres:
- Postcode:
- E-Mail adres:
- Aantal appliques:
De appliques gaan zo ongeveer 35,- tot 40,- per stuk kosten. De verzendkosten naar jullie toe zijn hierbij inbegrepen. De besteltermijn sluit op woensdag 9 mei 00:00 uur. Je kunt daarna ook _niet_ meer bestellen. Orders die na woensdag 9 mei 00:00 binnenkomen worden genadeloos getrashed. Op donderdag 10 mei gaan we bekijken hoeveel orders we hebben binnen gekregen en versturen we de order naar PC-Mods.com. Daar zullen we binnen 2 dagen een definitieve prijs van ontvangen en deze zullen we hier vermelden. Een order afzeggen kan _niet_ meer na 10 mei 00:00 uur!
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
Maarja, ik heb nog geen window, en dus ook geen interesse... (ziet er wel leuk uit overigensCustom appliques will cost $40 plus shipping for 1 or 5 of the same applique for $50 plus shipping. Additional copies of the applique are $10 each after the first 5. All payments are made in advance. For quantities 25 and over email appliques@pcMods.com for quantity pricing. Quantity prices are good for 7 days.
2. Shipping is via UPS second day air only and will cost a flat $7.50 in the US or $25 internationally for each envelope. Approximately 25 appliques will fit in a UPS envelope.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
[edit]Veel te laat:)
No news is bad news.
Verwijderd
Verwijderd
En als ie niet meer dan 50 piek gaat kosten doe ik mee
Verwijderd
Het zijn stickers, dus ZONDER plexiglas.
Je kunt ze dus overal op plakken.
35 pieken is wel wat veel... Mooi prijsje zou 30 of 25 zijn
Probeer eens wat te regelen...
Dat was dus al een geregelde prijs.Op vrijdag 04 mei 2001 15:59 schreef Sn@ke het volgende:
Ok voor de duidelijkheid:
Het zijn stickers, dus ZONDER plexiglas.
Je kunt ze dus overal op plakken.
35 pieken is wel wat veel... Mooi prijsje zou 30 of 25 zijn
Probeer eens wat te regelen...
Maar misschien dat ik er nog wat af kan halen. We zullen zien.
Verwijderd
Greetz
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
Leg de liniaal er maar es bij. Valt nog best mee.Op zaterdag 05 mei 2001 11:45 schreef iFc-Freaky het volgende:
13 x 13 is te klein
En 20x20cm past niet bij veel mensen, bij mij ook niet trouwens kom ik net achter
Wat ik met die 2de ga doen dat zie ik dan wel weer
Op je monitor plakken>:)Op zaterdag 05 mei 2001 16:54 schreef trictrac het volgende:
Heb ook nog geen raam maar die komt er binnekort zeker wel.. vandaar dat ik er alvast 2 besteld heb ..
Wat ik met die 2de ga doen dat zie ik dan wel weer
EDIT: forum foutje:?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Goed ID en leuwk te zien dat het werkelijkheid wordt maar dan motte ze wel 20x20 zijn vinnik....
I see dead pixels...
Verwijderd
Trouwens lijkt me dan toch wel een goed id om ze daro te kopuh...
die appliques zijn doorzichtig mat plastic, met een snijplotter gesneden.
het maakt dat het glas er geslepen uit ziet, terwijl het gewoon een sticker is. erg mooi en erg goedkoop. Tenminste volgens mij kan je het voor twee tientjes zo met je eigen logo bij www.striking-design.nl bestellen.
en die verzendkosten uit enkhuizen zijn een stuk lager dan uit de US hoor.
dat bedrijf is van een vriend van mij waar ik zijn netwerkje in mijn vrije tijd van onderhoudt. die website gaarne niet bekritiseren, en als jullie gewoon met zijn allen gaan bestellen krijgen jullie zeker een stoot korting. np
zeg maar dat ik je gestuurd hebt ;-)
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Nou die site heb ik samen met hem in 30 minuten in elkaar geflanst. maar volgende keer als ik zeg niet op de A10 kamperen, doe je dat dan ook ?Op zaterdag 05 mei 2001 20:53 schreef Sn@ke het volgende:
Leuke site ....NOTlaat ze die eerst eens beter ontwerpen...
Trouwens lijkt me dan toch wel een goed id om ze daro te kopuh...
hihi
Gezien het aantal mailtjes dat ik kreeg m.b.t. de grootte (20x20cm dus) heb ik besloten om hem iets kleiner te maken. En nu gaan er weer mensen klagen dattie dan te klein is?
Nou goed, je kunt nog bestellen tot woensdag 9 mei 0:00 uur.
Verwijderd
Als dat zo is, is het misschien slim om daar te informeren:?Op zaterdag 05 mei 2001 20:18 schreef tazitiz het volgende:
Tja, nou had ik me voorgenomen om geen reklame te maken, amar wat jullie nou weer doen...
die appliques zijn doorzichtig mat plastic, met een snijplotter gesneden.
het maakt dat het glas er geslepen uit ziet, terwijl het gewoon een sticker is. erg mooi en erg goedkoop. Tenminste volgens mij kan je het voor twee tientjes zo met je eigen logo bij www.striking-design.nl bestellen.
en die verzendkosten uit enkhuizen zijn een stuk lager dan uit de US hoor.
dat bedrijf is van een vriend van mij waar ik zijn netwerkje in mijn vrije tijd van onderhoudt. die website gaarne niet bekritiseren, en als jullie gewoon met zijn allen gaan bestellen krijgen jullie zeker een stoot korting. np
zeg maar dat ik je gestuurd hebt ;-)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
G00d ID, maar helaas had ik um graag un maatje grotur gehad
I see dead pixels...
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
Of zijn die stickers van PcMods zo uniek???
Pleaze tell me....
kun je dan ook meteen andere dingen van pcmods.com bestellen?? of wordt dat te veel
ennuh over pcmods.com ik neem aan dat ze gewoon aan NL leveren......hoe moet je dan betalen (voorals ik hier niet kan meebestellen:?)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is dat nou zo moeilijk? je koopt gewoon een portie plakfolie (voor op ramen) en print je gewenste logo uit, zo snij je mooi het uit op de folie....
zal binnenkort weleens foto''s posten, als ik eindelijk die digican hier weer eens heb.
Zeg Phreak is het niet 13x13 geworden omdat 20x20 niet bij jou paste
Volgens mij wel
Wil je nou een eigen logo kan het ook, tegen een veel betere prijs dan in de US.
stuur gewoon een emailtje naar striki@striking-design.nl
met de vraag hoeveel he kost voor wat je wil met welke afmetingen en hoeveel. doe ook nog eens de groetjes van mij erbij, krijg je een leuke prijs.
Allemaal leuk en aardig.. maar inmiddels is ut vrijdag 11 mei 0:00 uur maar ik weet nog steeds eigenlijk niet waar ik aan toe ben.. niet ten nadele van Phreak hor want ik vind ''t allemaal echt super dat dit gebeurd maar ik denk dat een heleboel mense nu niet wete waar ze aan toe zijnOp maandag 07 mei 2001 12:37 schreef Phreak het volgende:
Mja dat idee had ik dus ook, er zijn veel mensen op vakantie.
Nou goed, je kunt nog bestellen tot woensdag 9 mei 0:00 uur.
Verwijderd
Helemaal mee eens . En hoe groot/klein worden die dingen nou? (Ik heb toch liever 20x20)Op vrijdag 11 mei 2001 00:18 schreef trictrac het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig.. maar inmiddels is ut vrijdag 11 mei 0:00 uur maar ik weet nog steeds eigenlijk niet waar ik aan toe ben.. niet ten nadele van Phreak hor want ik vind ''t allemaal echt super dat dit gebeurd maar ik denk dat een heleboel mense nu niet wete waar ze aan toe zijn
en mijn vraag.......:?Op maandag 07 mei 2001 22:06 schreef Tusk het volgende:
ik had nog ff ander vraagje
kun je dan ook meteen andere dingen van pcmods.com bestellen?? of wordt dat te veel
ennuh over pcmods.com ik neem aan dat ze gewoon aan NL leveren......hoe moet je dan betalen (voorals ik hier niet kan meebestellen:?)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
Bijna net zo onorigineel en nutteloos als het raampje zelf
^^ En die troll ook opzouten.Op zaterdag 12 mei 2001 21:19 schreef TweaKERS het volgende:
Hmmz, plakkertjes voor op raampjes.
Bijna net zo onorigineel en nutteloos als het raampje zelf
UP!