Ik heb nog een 60 bij 60 MM fan en daar wil ik iets mee doen. Nou leek het mij een goed idee om deze fan in te bouwen in de voeding. Dit omdat de fan dan boven de CPU hangt en weer wat warmte kan wegzuigen, ook is er een betere airflow door de voeding heen, lijkt mij. Want mijn voeding word behoorlijk warm, ookal draait de fan in de voeding op max.
Nou vroeg ik mij af, is het niet gevaarlijk om een extra fan in je voeding te bouwen? Zijn hier risico''s aan verbonden? Ik weet het niet, ik hoor vaak dat je je voeding niet open moet slopen enzo, vandaar. ik heb die voeding al een paar keer open gehad om het NTC-tje te verplaatsen, zodat de fan wat harder gaat blazen wanneer het te warm word in de voeding.
Of heeft iemand anders een idee wat ik met deze fan moet doen?
Nou vroeg ik mij af, is het niet gevaarlijk om een extra fan in je voeding te bouwen? Zijn hier risico''s aan verbonden? Ik weet het niet, ik hoor vaak dat je je voeding niet open moet slopen enzo, vandaar. ik heb die voeding al een paar keer open gehad om het NTC-tje te verplaatsen, zodat de fan wat harder gaat blazen wanneer het te warm word in de voeding.
Of heeft iemand anders een idee wat ik met deze fan moet doen?