[BC3] msi 6330 lite

Pagina: 1
Acties:
  • 565 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wat voor enn bios moe ik flashen op mijn ms-6330 lite om te kunnen overklokken
kan nu in mijn bios niets veranderen
alleen op mijn mobo een jumper voor de fsb van 133 naar 266 te zetten
wat moet ik doen???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

je hebt het hier neem ik aan over een MSI K7T Turbo zonder RAID? die heb ik ook, als dit em is, contact me maar ik heb wel een goede biosversie voor je.

greetz Neo

• BC3 Victim
hoi remco hier,ik heb ook zo,n board.
wat is jullie voltage???
ik bedoel van de 3.3 geeft
en van de 5 v .
ik heb ook een asus v7700 en 1000mhz athlon.
ik krijg de stottre problemen met games zoals
quake 3 en zo er niet goed uit .
laat even wat weten .
grt remco

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

3.40, 4.98. CoreV= 1.86

bedoel je dit????

• BC3 Victim
mmja dat bedoel ik.
nou bij mij is die Vcore 1.75
3.3v--3.19v
5v---4.75
12v ---11.94
een aardig verschil,ik dacht misschien daarom stotteren die spellen zo,omdat die kaart misschien niet genoeg krijgt.
volgens een figuur kan ik dit niet corrigeren
ik heb een 350 watt atx tower.:{
grt remco

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 15:58 schreef remco1 het volgende:
mmja dat bedoel ik.
nou bij mij is die Vcore 1.75
3.3v--3.19v
5v---4.75
12v ---11.94
een aardig verschil,ik dacht misschien daarom stotteren die spellen zo,omdat die kaart misschien niet genoeg krijgt.
volgens een figuur kan ik dit niet corrigeren
ik heb een 350 watt atx tower.:{
grt remco
ehm een msi mobo geeft standaard iets van 0.15V teveel af op je Vcore. Ik weet wat voor een cpu je hebt, maar als je onder de 750mhz zit kun je de vcore op zn laagst in het bios zetten. Ga je overklokken dan ben je bijna verplicht om hem flink op te schroeven, zoals ik ook heb gedaan. Hij haalt nu de 950/960Mhz (NEED FOP :))

Verwijderd

o ja lui, check ff mijn topic over de temperaturen, misschien dat jullie weten welke sensor wat aangeeft in MBM 5

• BC3 Victim
maar hoe sta ik er volgens dan voor.
kan ik hem evt omhoogkrijgen of niet.
volgens die zaak zou er een nwe voeding in
moeten.
ik heb er werkelijk geen verstand van.
grt remco

• BC3 Victim
ik heb in de bios gekeken ,ik denk dat ik een andere versie heb.
ik kan niks vinden.
grt remco;{

• BC3 Victim
waar kan ik die bios dan vinden?

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

op http://www.msi.com.tw/support/bios/mainboard/6xxx/k7t_turbo/k7t_turbo.htm :)
Ik heb ook een K7T Turbo met BIOS 2.5 en unlocked multiplier, is wel flexiiiii!!

BIOS 2.5 vind ik nog best wel goed eigenlijk, je kan ook een OC bios (beta) proberen -> nuttig???? :?

• BC3 Victim
heeft iemand enig idee hoe ik mijn voltage omhoog kan krijgen.
of al iemand wat anders weet,let me know.
grt remco :{

Pagina: 1