De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Wat is trouens jouw Core spanning?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Vraag blijft... Kan je hierdoor je CPU/Mobo zo beschadigen dat hij instabiel wordt? Alles staat nu weer op BIOS defaults...
Maar de proc zou er tegen kunnen zoals die van mij. Maar het geheugen niet echt.
Maar draait die nu weer goed?
Maar sinds je hem helemaal terug hebt gezet naar default, doet ie niks meer of wat ?
Offtopic: JIPPIE MIJN 1000e POST
Geen inspiratie
Na ongeveer een uurtje hangt hij. Alleen indien er een redelijk intensieve App. draait zoals FlightSim2000 of 3DMark2001.
Het moet haast wel hardware zijn, disken zijn geformateerd en Win opnieuw geinstalleerd. Memory was het niet, heb ik vervangen, videokaart ook. Alleen CPU en ASUS A7V zijn nog niet vervangen (zijn ook het duurst
Zitten inmiddels 4 fans in en temperatuur is redelijk bij heavy-load (MB=38c en CPU 52c)