De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
tot het punt waarop ie nog net goed werkt.
Geen inspiratie
ja dat moet je zelf uitzoeken
elke processoer verschilt van elkaar met hoever je kan gaan.
maar ik schat dat jouw cpu met goede cooling de 1000 wel haalt (kep zelf geen ervaring ermee maar ik zag dat iemand een p3 800 op 1030 mhz had lopen
dus....
suc6
Frenkpie
elke processoer verschilt van elkaar met hoever je kan gaan.
maar ik schat dat jouw cpu met goede cooling de 1000 wel haalt (kep zelf geen ervaring ermee maar ik zag dat iemand een p3 800 op 1030 mhz had lopen
dus....
suc6
Frenkpie
Proberen gaat boven studeren!! Je kan de factor niet veranderen bij een PIII maar jet kan de fsb ophogen. Ik heb hier een 733EB die op 836Mhz draait. Ga ik een stap hoger hangd die. Maar ik heb ook een 650 die op 866 draait
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
910 is toch redelijk goed..
Wat is je core spanning?
Wat is je core spanning?
Pagina: 1