Toon posts:

[BC3] ccfl in de buurt van eindhoven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan ze natuurlijk ook bestellen bij stuut en bruin, maar weet iemand of ze in de buurt van ehv ook gewoon te koop van.

Die van stuut en bruin willen nog wel eens sneuvelen tijdens transport heb ik begrepen.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:00

RvV

Ik dacht dat als ze sneuvelen je gratis een nieuwe kreeg. Als het goed is komt vandaag mijne van stuut&bruin. :)

Y'24

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ccfl???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:34

Wildfire

Joy to the world!

CCFL = Cold Cathode Fluorescent Light.

Het is geen neon, maar is véél beter. Het is eigenlijk net zo''n soort ding als die je in scanners vindt.

Mijn groen CeeCeeEfElletje werkt prachtig! >:)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Aha!!!

Hmmz, Display electronica op de Kleine Berg??? Die hebben wel veel van zulk soort dingen dacht ik...

Anders Mascotte Automaterialen, die hebben ook van zulk soort dingen voor deco verlichting in de auto...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26
ik heb btw blacklight CCFL''s besteld @ studenbruin... ben benieuwd, uit een blacklight TLbuis komt compleet nix...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
Op donderdag 03 mei 2001 12:24 schreef mophor het volgende:
Die van stuut en bruin willen nog wel eens sneuvelen tijdens transport heb ik begrepen.
Die van mij is woensdag aangekomen van Stuut en Bruin zonder ook maar 1 schrammetje. Zat netjes in een dikke onbreekbare pijp verstopt, absoluut veilig.
En lekker blauw licht :)
Pagina: 1