De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zoek ook nog een Neon light. Maar weet ook nog niet waar ik hem moet kopen.:(
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maareh netjes gemaakt. er moet neem ik aan nog fingerguards ervoor?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Heb zelf een mini neon buis met armatuur gehaald bij een auto accessoires winkel, daar heb je ze in alle soorten en kleuren en die winkels zitten overal.
Ze zijn ook makkelijker te plaatsen doordat er een plastic armatuur omheen zit en een bescherm kapje om de lamp, dus stuk stoten is dan wat minder aan de orde...
www.mobiline.nl moet je effe de gratis catalogus bestellen, daar staan ze in iigOp donderdag 03 mei 2001 11:13 schreef RL2000 het volgende:
Ziet er wel kewl uit.>:) Wordt de hele case zwart?
Ik zoek ook nog een Neon light. Maar weet ook nog niet waar ik hem moet kopen.:(
Verwijderd
Mooi dun neon buisje alle kleuren voor 29.95 incl starter... kun je zo aan je PSU hangen...
Het resultaat is gewoon bijna perfect :9~(behalve mijn CD-R dan, daarvan kreeg ik het frontje niet los (torx-schroef), en die is dus nog steeds beige).
site? adres??Op vrijdag 04 mei 2001 10:41 schreef Siberian_2 het volgende:
Voor omgeving Eindhoven is Display elektronica perfect te doen, hebben ze van die 30cm buisjes in verschillende kleuren, incl. aansluit zooi ben je dan ongeveer 60,- kwijt...
Heb zelf een mini neon buis met armatuur gehaald bij een auto accessoires winkel, daar heb je ze in alle soorten en kleuren en die winkels zitten overal.
Ze zijn ook makkelijker te plaatsen doordat er een plastic armatuur omheen zit en een bescherm kapje om de lamp, dus stuk stoten is dan wat minder aan de orde...