Intentionally left blank.
he je bent 15jaar oud en als beroep systeembeheerder.....>:)
En de core is nu ook ''n klein hoekje af :'(!!!
Kutzooi...
Mag dat dan niet?Op donderdag 03 mei 2001 11:02 schreef Karel2001 het volgende:
Als je wil kan ik je wel een kopie sturen van mijn PAL6035 handleiding, ik ben nu op m''n werk maar ik kan hem mailen (effe scannen) na 19:00...
he je bent 15jaar oud en als beroep systeembeheerder.....>:)
Verwijderd
Uit mijn hoofd...heatsink, daar bovenop dat witte "kapje" (ronde opening naar boven, vierkante opening over heatsink). Daar zet je je fan op en die schroef je vast met die grote lange schroeven in de heatsink bodem. Klaar is klara.
Overigens.... Welke koeler heb je? De PAL6035MFC wordt dus zonder fan door Alpha geleverd, die moet je er los bij kopen.. zoals een Delta 60MP/HP of YS Tech fan. Ik heb de 6035FC (geloof ik, die versie MET Alpha fan) nooit in NL gezien eigenlijk.. en dat is geloof ik een YS Tech fan toch?
Overigens ik heb gewoon de PAL6035MFC met Delta 60MP fan (2800 RPM, 19 CFM uit mijn hoofd.. moet je maar even op oc-shop.nl kijken) en dat ding werkt prima. Natuurlijk zit de handel wel een Antec SX-1030BEC met 4x80mm fan en uitstekende airflow.
Overigens hoe heb je je core verneukt?? Je moet gewoon die "clip" door de heatsink steken (voordat je de boel er opschroeft)..
Natuurlijk heb je eerst die core en heatsink bodem goed schoon gemaakt.. en wat Artic Silver op je core gedaan.
Dan zet je gewoon die heatsink schuin op zijn kant zodat je aan 1 kant die clip "er in kan haken". Dan zet je gewoon je heatsink rechtop, over je core heen (voorzichtig natuurlijk!!!!) en dan haak je die clip aan de andere kant vast... .en je PAL6035MFC zit als een HUIS.
Zonder iets te mollen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Verwijderd
Die alpha heeft zon ongelovelijke k*t clip. Die ie heel irritant om erop te zetten. Hierdoor moet je allemaal met dat ding schuiven etc. etc. en dat is gewoon extreem lastig.
Verwijderd
echt mooi woord he dat overigens...Op donderdag 03 mei 2001 12:35 schreef tazzman het volgende:
Overigens.... Welke koeler heb....
Overigens ik heb gewoon de....
Overigens hoe heb je je core....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat middelste waar AMD Athlon opstaat is de core.
wat een lulkoek foto want op de core staat het type ed
Heb je die PAL6035MFC met de OUDE of met de NIEUWE clip? Ik heb mijn 6035 gekocht in Dec 2000 en daar zat de nieuwe clip bij.Op donderdag 03 mei 2001 12:46 schreef Neo het volgende:
Geloof me dat kan makkelijk.
Die alpha heeft zon ongelovelijke k*t clip. Die ie heel irritant om erop te zetten. Hierdoor moet je allemaal met dat ding schuiven etc. etc. en dat is gewoon extreem lastig.
Ik snap echt niet waar je problemen mee hebt.. Op mijn KT7 past die PAL6035 werkelijk als gegoten.. dit in tegenstelling tot die brakke Orb koelers.
Misschien een beetje geduld leren kweken ofzo?
Overigens, ik heb dus helemaal NIET hoeven te schuiven o.i.d. Beetje nadenken voordat je begint is ook een pre.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Heb hier ook nog een FOP38, alleen die stofzuiger zet ik er pas later op...
En er zat een fan standaard bij, en hij "zuigt" de lucht weg, is het niet beter als ie blaast?
Ik heb hier op het moment 3 "koelers".
Een Global Win FOP38
Een ALPHA PAL6035
Een Spire MA324-20B3
Nu gaat het me om de optimale koeling, ze hebben alle 3 standaard fans, op het moment draait mijn Alpha PAL6035 met de fan van de Global Win FOP38 (stofzuiger).
Deze blaast koude lucht tegen de "spiraaltjes".
Op het moment is die 40 a 42 graden stressed/koe.
Zou de heatsink van de Spire/Global Win beter zijn en daar dan de stofzuiger op te zetten?
Alles goed verder? Mr.Blonde heeft gewoon gelijk hoor.Op donderdag 03 mei 2001 14:49 schreef epsilon het volgende:
knap gemaakt die foto!!
wat een lulkoek foto want op de core staat het type ed
Het middelste donkere vierkantje is de core, en _normaal gesproken_ staat daar het core nummer enzo op. Hier toevallig niet, is duidelijk weggephotoshopped.
Ik use de 6035MFC(met Silver pasta) samen met de Delta HP wel op 7V
Lekker low noise en koelt als een bikkel, 42gr stressed @ 1000Mhz
[add]
Owja blazen of zuigen maakt niet zoveel uit, blazen tegen de heatsink scheelde -2gr, dus zo gebruik ik hem nu.
Met de GlobalWin fan en met de heatstink van Alpha. (Zit zo''n verrot rubber luchtje aan...)