Mzzlz.. RaZ
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Ehh waar je het kan krigen.. Kaasboer..
Maar ook gewoon in zo''n stoffige hobbyzaak met duizenden verschillende types van wol e.d.
Dus ik zou zeggen, als ze bellen om een demo van een stofzuiger tge mogen doen, ja zeggen en vragen of je die filters mag hebben (beetje omslachtig, maar ''t kost je alleen maar 1,5 uur aandacht).
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
mja eigenlijk zoek ik zo''n dikke moes van een halve centimeter.Op donderdag 03 mei 2001 09:36 schreef Halon 1202 het volgende:
Kaasdoek...
Ehh waar je het kan krigen.. Kaasboer..
Maar ook gewoon in zo''n stoffige hobbyzaak met duizenden verschillende types van wol e.d.
Ga eens kijken bij de electronicaboer, er zijn standaard stoffilters+houders voor te krijgen..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Daar haal je dan een filter voor een stofzuiger, daar kan je wel een aantal uit knippen...en ze zijn gemaakt om stof tegen te houden, kaasdoek niet.
hehe indd geen appelmoes, maar zo''n stukje stof, precies als je een mobo koopt en als je die doos opent ligt het mobo op zo''n stukje stof. dit is ongeveer een halve centimeter hoog en makkelijk samendrukbaar, zoiets, maar het moet wel nog lucht doorlaten en het stof tegenhouden.Op donderdag 03 mei 2001 09:48 schreef hezik het volgende:
ehm, wat betekend moes in het belgisch? Ik neem aan dat je geen appelmoes wilt hebben?
Ga eens kijken bij de electronicaboer, er zijn standaard stoffilters+houders voor te krijgen..
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
ah ja, hier ga ik wel eens een kijkje nemen, juist te hopen dat het niet die stomme bruine kleur isOp donderdag 03 mei 2001 09:49 schreef beek402 het volgende:
ga naar een winkel voor stofzuiger spullen zoals Handyman.
Daar haal je dan een filter voor een stofzuiger, daar kan je wel een aantal uit knippen...en ze zijn gemaakt om stof tegen te houden, kaasdoek niet.
thnx
Verwijderd
piepschuim=schuimrubber
Verwijderd
daar zit wat inOp donderdag 03 mei 2001 10:23 schreef ImaStar het volgende:
Tja, dan kun je de fans net zo goed helemaal dichtplakken.Als je een goede airflow wilt, dan zou ik iets duns gebruiken, en geen filters van stofzuigers of piepschuim (moes?) van je mobo. Je fans hebben namelijk niet de zuigkracht van een stofzuiger.
edit:
piepschuim=schuimrubber
Dat spul van die afzuigkappen werkt ook goed, maar ik gebruik zelf dat fiber-fill (soort luchtige kunstof) heb ik uit n''m ouwe bomberjack gehaald, echt prima spul hiervoor. En als je het echt goed wil aanpakken moet je de sponsachtige filter nog ff onderdompelen in een lichte oliesoort (b.v. naaimachine-olie) daarna weer uitknijpen, zodat hij niet echt nat is, maar een ietstsie-pietsie kleffeg, in ieder geval voldoende om de lucht nog met gemak er te laten langsvliegen. De olie in je filter zorgt ervoor dat de stofdeeltje ook daadwerkelijk in het filter blijven plakken, en als je filter te ''stoffig'' wordt dan kun je hem gewoon uitwassen en het ritueel opnieuw uitvoeren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kan je hier een foto van posten ?Op donderdag 03 mei 2001 11:25 schreef TUNER het volgende:
Dat spul van die afzuigkappen werkt ook goed, maar ik gebruik zelf dat fiber-fill (soort luchtige kunstof) heb ik uit n''m ouwe bomberjack gehaald, echt prima spul hiervoor. En als je het echt goed wil aanpakken moet je de sponsachtige filter nog ff onderdompelen in een lichte oliesoort (b.v. naaimachine-olie) daarna weer uitknijpen, zodat hij niet echt nat is, maar een ietstsie-pietsie kleffeg, in ieder geval voldoende om de lucht nog met gemak er te laten langsvliegen. De olie in je filter zorgt ervoor dat de stofdeeltje ook daadwerkelijk in het filter blijven plakken, en als je filter te ''stoffig'' wordt dan kun je hem gewoon uitwassen en het ritueel opnieuw uitvoeren.
Dit wil ik wel eens zien en daarna ff uitproberen.
Verwijderd
Dat is een goed idee van dat wasemkapspul, ik gebruik het hier voor een luchtreiniger van Kenwood en het werkt als een trein.
Je boet wel wat zuigkracht in, maar minder dan dat je ventilator bladen vol zitten met aanslag en stof. Ik maak zelf de ventilator van de comp eens per maand schoon, en dan zit er meestal van dat aangekoekte vuil op wat slecht is voor de airflow. Veel slechter dan een stukje wasemkapfilter ervoor.
groeten.
Verwijderd
Idd, panties roelenOp donderdag 03 mei 2001 11:34 schreef drLiter het volgende:
Panties...
Het laat geen stof door, en je fan blaast nog steeds hard genoeg.
Goede optie.:)