Hoe werkt zo''n spacer en geleid deze idd de warmte tussen de proc en koeler beter:?
Er stond ook iets bij van dat het garantie gaf op een veilige installatie van de heatsink op de core. Hoe dan:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Jeps, dat is zo , en daardoor verneuken veel tweakers hun coreOp donderdag 03 mei 2001 10:08 schreef Ro2 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat die clips een beetje zwaar gaan, is dat ook zo?
Geen inspiratie
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Een spacer geleid juist wel...Op donderdag 03 mei 2001 12:08 schreef martijn12345 het volgende:
Een spacer geleid niks. De CPU word er geen warmer of kouder door als ie goed zit
Verwijderd
Verwijderd
Hoezo, wou je d''r zelf een gaan maken dan?Op vrijdag 11 mei 2001 13:22 schreef J.A.M.F. het volgende:
Er is errug weinig airflow door een 1mm spleet, werkt ook nog als een isolator. Nee, beter de spacer ook ff voorzien van thermalprut...
Maar hoe DIK is zo''n spacer dan nou??????
Iemand????????????
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
net iets minder hoog dan je coreOp vrijdag 11 mei 2001 13:22 schreef J.A.M.F. het volgende:
Er is errug weinig airflow door een 1mm spleet, werkt ook nog als een isolator. Nee, beter de spacer ook ff voorzien van thermalprut...
Maar hoe DIK is zo''n spacer dan nou??????
Iemand????????????
Verwijderd
Verwijderd
Dat je er op die manier 1 verneukt okee, kan jij niet weten... maar om het dan meteen 2 keer te doen...|:(Op vrijdag 11 mei 2001 13:45 schreef venoxxx het volgende:
Een spacer geleidt warmte en electriciteit! Daardoor heb ik helaas 2 TB''s doorgefikt. Let er dus op dat hij goed past en geen contact maakt.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Jajajajajajaja, en waarom kon ik het na 1 keer dan weten? Gelukkig ben ik geen ezelOp vrijdag 11 mei 2001 13:49 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Dat je er op die manier 1 verneukt okee, kan jij niet weten... maar om het dan meteen 2 keer te doen...|:(
Als het een keer gebeurd is dan ga je toch wat voorzichtiger ermee doen?Op vrijdag 11 mei 2001 13:54 schreef venoxxx het volgende:
[..]
Jajajajajajaja, en waarom kon ik het na 1 keer dan weten? Gelukkig ben ik geen ezel
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Door die schuimrubbertjes, verschuift die spacer niet bij het monteren. Als ie verschuift kan je weer contact maken met de bruggetjes, etc. op je processor.Op vrijdag 11 mei 2001 13:08 schreef J.A.M.F. het volgende:
Hoe dik is zo''n spacer precies? 0.95mm? 0.90mm? 0.85mm?
En waarom laten ze die gaten van de Sockel A schuimpjes zitten? Die krab je toch ff weg!?!?!?!?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq