De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geef mij maar een Warsteiner.
Valt me toch van je tegenOp donderdag 03 mei 2001 00:13 schreef StanleyBobly het volgende:
Ik heb pas een Asus V7100 aangeschaft, en de volgende dag al overgeclockt
Tja ik ben nou eenmaal een Die-Hard OverclockerOp donderdag 03 mei 2001 00:24 schreef zork het volgende:
[..]
Valt me toch van je tegen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
200/200 vindt ik een leuke snelheid. (gf2 mx 400 stijl)
Verwijderd
Greetz
Verwijderd
Mijn plan is om de standaard heatsink op het geheugen te zetten!
Misschien iemand nog tips voor de bevestging van de heatsink? Bep soort lijm oid:?
Heb er een 30mm fan uit een 486 voeding opgeschroefd en nu blaast een 80mm fan lucht naar boven die gemonteerd is op de bodem van de case en dus ook tegen de geheugenchips
Nog geen heatsinks op de geheugenchips maar dat komt dan nog wel... Fragtape ofzo?
Met een normale vga cooler op de gpu en heatsinktjes op het geheugen...wat overigens maar 2 MHz scheelde...maarja iets is beter dan niets...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Ik heb op mijn kaart ook een goden orb zitten,.... Met héél veel zaagwerk passend gekregen (zat nl. condensatortje precies in de weg).Op donderdag 03 mei 2001 22:14 schreef Ro2 het volgende:
Een golden orb? Netjes, hoe heeft ie die er dan wel niet op gekregen:?
Misschien iemand nog tips voor de bevestging van de heatsink? Bep soort lijm oid:?
Voor de bevestiging heb ik op de hoekjes van de core pattex gedaan en wraps gebruikt die precies door de 2 gaten op mn vid-kaart passen. verder gewoon articsilver op core smeren
maar geen warmte meer in mijn kast door waterkoeling
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Door DrJ - vrijdag 04 mei 2001 12:09Op woensdag 10 april 2002 23:20 schreef jeuuron het volgende:
bij mijn op 230/230.
maar geen warmte meer in mijn kast door waterkoelingscheelt mischien wel.. ik heb een score bij 3dmarks van 3630, is dit laag of hoog?
Dit is een topic van een jaar oud joh
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Mijn Asus V7100Pro MX400 liep standaard op 200/200, en draait op 255/255
Met blue orb ... niet slecht toch
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.