Toon posts:

[BC3] Ik ben HEEL boos op meneer ASUS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Meneer ASUS is een gruwelijke <vul erg scheldwoord in> :(

A7V133 was binnen, dus ik vanavond even m''n plastic shim opgeschuurd tot de goede dikte, oude MB eruit, en het nieuwe erin.

Eerste verassing: de gaten voor de bouten rond de socket zijn tegenwoordig 4mm ipv 6mm. Fijn, daar ga je met je M6 bouten :(
Gauw naar de Formido gecrosst met een enigzins niet geheel legale snelheid, want het was 20:48, en daar een stuk M4 draadeind en de nodige revetten en moeren gehaald (bouten van M4x80 haden ze niet). Die op maat gemaakt. Tijd voor poging 2.

Tweede verassing: de gaten zitten op de A7V133 niet helemaal op dezelfde afstand als op de A7V. Gevolg: m''n waterblokje is net 2mm te lang :(. Dit valt eventueel wel op te lossen door ''m een kwart slag te draaien en de coldplate dezelfde vorm te geven als de socket-A luchtkoelers; met een uitgefreesd randje dus. Dan kom ik alleen een beetje in de knoei met de slangen en de DIMMen, maar dat zal nog wel net passen.

Goed, oude waterkoeling er tijdelijk maar op dan.
Derde verassing: door dat @#%@#$ fannetje op de Northbridge passen de slangen net niet. :(

Dat gaat weer supersoepeltjes dus. Freakyfrank, als je dit leest, veel succes met je 10x60 blok...

twee lichtpuntjes: ik heb even de proc tegen de 1.7 gig aan ingesteld (168x MHz), en booten deed-ie gewoon in ieder geval. Alleen toen was het ''no harddisk found''. Logisch als die er niet aanzit, maargoed.
Het tweede (zwakke) lichtpuntje: m''n onboard tempmeter klopt nu beter dan die op m''n A7V. Da''s wel makkelijk.

Weet toevallig iemand nog een goede manier om een randje van 1 cm breed, 1.5mm diep (ofzo) uit m''n coldplate te frezen? Of zal ik maar weer gewoon gaan Dremelen?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 13:57
Dat is iid erg naatje, maar dat kun je Asus natuurlijk niet echt kwalijk nemen. Succes met het ombouwen van je koelblok.

Verwijderd

Oei, Dat wil toch niet zeggen dat ik 3 uur voor niets heb gerekend aan schroefdraad. :(

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 23:33 schreef DaBit het volgende:

Weet toevallig iemand nog een goede manier om een randje van 1 cm breed, 1.5mm diep (ofzo) uit m''n coldplate te frezen? Of zal ik maar weer gewoon gaan Dremelen?
Waar woon je?
Anders haal ''k wel even onder de freesbank door.

Verwijderd

Jij bent de tweaker en niet Asus. Bovendien had jij je van Asus kunnen informeren en andersom is dat helaas niet mogelijk. Ben bang dat <verzin er zelf eentje> op jouw van toepassing is.

Op z''n minst niet erg slim als je zo''n stellage bouwt ZELF niet even na te gaan op het wel op dit Asus bord past. Ach, wat let me, laat ik het gewoon dom noemen |:(

• RUXperienced
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06-2024
Jij bent de tweaker en niet Asus. Bovendien had jij je van Asus kunnen informeren en andersom is dat helaas niet mogelijk. Ben bang dat <verzin er zelf eentje> op jouw van toepassing is.
Op z''n minst niet erg slim als je zo''n stellage bouwt ZELF niet even na te gaan op het wel op dit Asus bord past. Ach, wat let me, laat ik het gewoon dom noemen
Nou nou, ik kan me best voorstellen dat DaBit enigszins geirriteerd is :)
Mijn waterkoelingopstelling is al drie keer getest en drie keer niet goed genoeg bevonden, daar wordt je stemming niet zonniger van.
Maar goed, veel succes DaBit.

En nu weer ff verder luisteren naar een nieuwe TOOL nummer :P

Verwijderd

off-topic:::
hmmmz, laten we nou Dabit even niet dom gaan noemen.
Heb je wel eens een topic van hem gechecked?
off-topic:::

Verwijderd

kan je toch weten ander moederbord ander layout |:(

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ai, das wel erg klote! :(
maarja, life goes on! en dat koelblok komt echt wel in orde, daar vertrouw ik wel op.

zoiets zou mij dus ook overkomen, en ik snap ook niet waarom ze die gaten ineens zouden veranderen, maarja...shit happens.

veel succes met het aanpassen.

Verwijderd

Ik vind niet echt dat je dat kan weten .. als je kijkt naar bv KT7-Raid en KT7A-Raid dan zijn de verschillen er alleen in kleur en stikertje en natuurlijk anderchippie maar de layout is identiek ! :D .... DUS Dabit heeft gewoon gelijk ik zou ook zeggen dat een A7V en een A7V133 nou niet zo''n groot verschillen moeten hebben .. ;)

Dus .. En Dom ... is de gene die dat zo kan genereren aan een aantal getypte regeltjes text .. :?

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op donderdag 03 mei 2001 00:11 schreef victorb het volgende:
kan je toch weten ander moederbord ander layout |:(
Jaja, ander mobo...
Hij heeft het over de maten van een A7V133 die afwijken van een A7V. Die dingen worden gebouwd met hetzelfde PCB. Er is dus ergens iets gewijzigd in een revisie, en daar kan je toch ook maar moeilijk rekening mee houden hoor. Gaat wel heel ver.

• Beaves
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Jaja, ander mobo...
Hij heeft het over de maten van een A7V133 die afwijken van een A7V. Die dingen worden gebouwd met hetzelfde PCB. Er is dus ergens iets gewijzigd in een revisie, en daar kan je toch ook maar moeilijk rekening mee houden hoor. Gaat wel heel ver.
Had ie toch ff na kunnen kijken bij Asus, i.p.v. Asus meteen uit te gaan schelden.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• d33n
dreigbrieven op:
tmd1@asus.com
tsd@asus.com

of doorfaxen naar:
Fax: +31-(0)591-666853

:+:+

• demisoft
  • Laatst online: 10-11-2021
Dat probleem had ik dus ook. alles gemaakt volgens de datasheets van amd. bevestiging 4mm. Alles was klaar heb ik voor de zekerheid eens droog geoefend met een a7v bij het monteren bleken de gaten niet 4 maar 6 mm te zijn. Dus alle bevestigings bussen opnieuw gedraaid ( pvc ) Oude weg gegooid. alles klaar nu was het wchten op een goede proccesor. eindelijk eentje binnen ik schroef mijn kast open en warrempel 4 mm gaten. Oude bussen lagen ondertussen allang op de stort, kon ik weer opnieuw beginnen.

de hard afstanden van de gaten zitten wel op de zelfde plek ze zijn alleen van 6 naar 4 mm gewijzigt

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

WHAHAAHAHA, DaBit, het is ook altijd wat met jou. Desondanks sterkte en het beste toegewenst. ;)

<edit>typo</edit>

• d33n
je gaat em toch niet uitlachen nu, he?
anders wordt hij dalijk ook HEEL boos op meneer bluebitje. :D

Verwijderd

Nee absoluut niet, maar geef toe, het is altijd wat met hem....:)

Verwijderd

Heeeeee we gaan DaBit toch niet uitlachen of DOM noemen he !!!!!!!!!!!!!!!

Lees zijn topics goed !!!! zijn allerminst dom en kan menigeen nog wat van leren, ik vind hem een tweaker die absoluut weet waar die mee bezig is, duikt diep in de theorie en zoekt alles tot op de bodem uit (kan hij er wat aan doen dat asus het net weer even anders heeft gedaan).
Mijn tips hebben hem geholpen met het solderen en ook de andere tweakers willen hem graag helpen ( MRK , freezen is toppie )
Dus DaBit go for it!!!! ;)

Post je ervaringen als je de zaak draaiend hebt, ik ben heeeeeeeel benieuwd.

Verwijderd

hey DaBit, wat klote van je :(
idd niet netjes van Asus dat ze afwijken van hun layout (6 naar 4 mm)
naja..... je zult het wel oplossen, want je koelblok enz zijn ook allemaal gelukt! 8-)

suc6 anyway

Verwijderd

kan ik uit deze topic concluderen dat de gaten bij amdborden niet van dezelfde afstand en grootte zijn? das best kut, dan moet ik toch maar ff gaan nadenken over een geschikt ophangsysteem voor mij WC of is er ondertussen wel een standaart gevonden?

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
Hey,
misschien kun je een extra koperen plaatje op je proc duwen, 1 mm dik en 1 cm korter als je koelblok, of zie ik het nou verkeerd,
het scheelt idd in temp en is niet zo fficient, maarja, anders gewoon frezen.

Suc7

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

[Off-Topic]
AMD k6-2 500@550Mhz. Aopen AX59Pro. 128 MB SDRAM, Voodoo3 3000 PCI (16MB) 4,2 + 8,4 gig hdd.
Mrk heb je em nog niet hoger kunnen klokken ?? Ben er wel benieuwd naar:) hij liep bij mij nog wat hoger, of ben je nog bezig met bouwen van de waterkoeling??
Hoe heb je em nu staan 5,5x100 of 5x110??
De Aopen ondersteund geen 105mhz fsb toch, volgens mijn handleiding niet teminste.
[/OFF-topic]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

[lui modus]
Houdt dit nu in dat het mogelijk is dat de MAZE2_1 van Dangerden

Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/images/MAZE21/maze21_front_small.gif

ook eventueel niet gaat passen op mijn abit kt7a raid??

Dat zou dus een dikke bummer zijn :(

edit:
modelnaam toegevoegd

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Even over het feit dat ik het na had kunnen lezen in de datasheets: dat heb ik dus ook gedaan. Je verwacht toch zeker niet dat ik uit ga rekenen hoe hard ik m''n schroefje aan moet draaien, en hoeveel graden ik verlies over een plaat koper, zonder er ook maar even bij na te denken dat het eventueel wel zou gaan passen? Daarom zit de uitgang ook aan ze zijkant, en niet bovenop (waar ik ''m liever gehad had)

Op de A7V klopt de hartafstand van de gaten precies. Op de A7V133 is de ''lange'' afstand (aan weerszijden van het socket) 1.5mm kleiner dan in de spec staat (spec:66.nogwat mm, A7V133: 64.nogwat mm). In de spec staan overigens ook 4mm gaten met 2mm clearance. ASUS heeft daar bij de A7V maar gelijk 6mm gaten van gemaakt. En ik heb er verder niet meer naar gekeken, want het blokje paste netjes op de A7V, met 6mm bouten. En ja, ik heb beide mobo''s over elkaar heen gelegd om het te checken. Dus snass, wat dat betreft heb je niet helemaal gelijk. Bovendien, heb je ooit geprobeerd om contact op te nemen met ASUS? Ikke wel, en tot op vandaag geen antwoord.

Ander bord, ander layout? Tsja, als de socket op een andere plek zou zitten, dan zou ik andere gaten in m''n backplate moeten boren. Maar die 4 gaten zouden op dezelfde plek moeten zitten.

Extra koperen plaatje = verlies. Dan is het simpeler om een randje uit de coldplate te frezen. Dan ziet het er aan de onderkant hetzelfde uit als een normale socket-A koeler: dus met de rand die boven het ''hendelhuis'' van het socket valt ietsje uitgefreesd. Dan komt alleen mijn wateruitlaat of boven de VRM module uit, of boven de DIMMen. Maar daar valt nog wel mee te leven.

Dat jullie zoveel ''mislukkingen'' zien van me komt omdat ik a) met vrij primitief gereedschap moet werken, en b) omdat ik hier ook de dingen post die niet goed lukken, in tegenoverstelling tot een hoop anderen hier.

Achteraf kom ik zelfs minder dan 2mm te kort...

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 09:36 schreef doehetzelver het volgende:
Heeeeee we gaan DaBit toch niet uitlachen of DOM noemen he !!!!!!!!!!!!!!!

Lees zijn topics goed !!!! zijn allerminst dom en kan menigeen nog wat van leren, ik vind hem een tweaker die absoluut weet waar die mee bezig is, duikt diep in de theorie en zoekt alles tot op de bodem uit (kan hij er wat aan doen dat asus het net weer even anders heeft gedaan).
Mijn tips hebben hem geholpen met het solderen en ook de andere tweakers willen hem graag helpen ( MRK , freezen is toppie )
Dus DaBit go for it!!!! ;)

Post je ervaringen als je de zaak draaiend hebt, ik ben heeeeeeeel benieuwd.
Dom is een handeling; stom is blijvend.
Helaas is dom op zijn plaats. Als ik bedoelde wat jij denkt te lezen (gewogen aan eerdere postings) had ik wel stom gezegd!

Verwijderd

Topicstarter
snnass:

1) Volgens de specs moet het allemaal net passen (gechecked voor ik begon met bouwen).
2) Op het A7V moederbord past het ook.
3) Op de A7V133 past het niet
4) Die A7V133 heb ik pas sinds gisteren.

Wat is er nou dom?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Asus Sux. ben ik ook al achter vooral de CubX versie. :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 01:25 schreef worsie het volgende:

[..]

Jaja, ander mobo...
offtopic:
Worsie, kan je aub een mailtje sturen naar me? marc@tattoo.nl? Ik probeer je al een tijd te bereiken..

Sorry jongens :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

botoo

💀 too old to die young

Dat jullie zoveel ''mislukkingen'' zien van me komt omdat ik a) met vrij primitief gereedschap moet werken, en b) omdat ik hier ook de dingen post die niet goed lukken, in tegenoverstelling tot een hoop anderen hier.
Blijven doen (dat posten) ik vind het meestal heel interessant om je ''omzwervingen'' te lezen.

Tweaken is niet alleen standaard handelingen verrichten (die anderen al 100 keer gedaan hebben), maar zelf dingen uit frotten (8>

* botoo vind er niks aan als alles in 1 keer goed gaat, maar er zijn grenzen :+

DaBit 4 president! ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op donderdag 03 mei 2001 14:24 schreef botoo het volgende:

[..]

Blijven doen (dat posten) ik vind het meestal heel interessant om je ''omzwervingen'' te lezen.

Tweaken is niet alleen standaard handelingen verrichten (die anderen al 100 keer gedaan hebben), maar zelf dingen uit frotten (8>

* botoo vind er niks aan als alles in 1 keer goed gaat, maar er zijn grenzen :+

DaBit 4 president! ;)
DaBit 4 moderator DOC (sorry Phreak)

Verwijderd

DaBit heb je er al overnagedacht om je A7V133 terug te brengen en een ABIT KT7A te halen, das goedkoper en dan hoef je je blok niet aan te passen, maar waarschijnlijk wel de gaten opnieuw in de mainbord mounting plate te boren. Over het algemeen is de KT7A beter met overclocken en heeft ie betere prestaties omdat de A7V133 automatisch terugschakeld naar conservativere timings boven de 138Mhz FSB. De layout is ook beter.

/vindt overigens dat Phreak wel mod mag blijven, hij heft nl meer tijd om te posten en een MOD is een MOD en geen helpdeskje.

succes met je vette project DaBit!

• Twynn
  • Laatst online: 15:17
Op donderdag 03 mei 2001 14:26 schreef Razorfist het volgende:

[..]

DaBit 4 moderator DOC (sorry Phreak)
Geloof me.. Dat zou je echt niet willen.. (zeker de case-modders onder jullie niet !! :) )

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 10:35 schreef gellie het volgende:
[Off-Topic]
[..]

Mrk heb je em nog niet hoger kunnen klokken ?? Ben er wel benieuwd naar:) hij liep bij mij nog wat hoger, of ben je nog bezig met bouwen van de waterkoeling??
Hoe heb je em nu staan 5,5x100 of 5x110??
De Aopen ondersteund geen 105mhz fsb toch, volgens mijn handleiding niet teminste.
[/OFF-topic]
He,

Ik ben bezig met de waterkoeling, de omtrek is al gefreest. Nu nog even denken over de watergroeven.

ps. Check je hetnet mail even. :)

MrK

Nu weer ontopic:

Verwijderd

Topicstarter
Conservatievere timings op de A7V133 boven de 138MHz? Nee toch he? :(. Is dat niet op te lossen via een bios-flash ofzo? Ik wil toch minstens op 143MHz CAS2 draaien. Dat deed-ie op de A7V ook.

De reden dat ik de A7V133 wilde hebben, is omdat dat ding ook jumpertjes heeft. Dus bij het opstarten van de proc draait-ie niet even op default multiplier en default voltage, maar gaat-ie gelijk naar de juiste settings. En dan hoef ik niet elke crash/reboot overnieuw m''n settings in te stellen.

Voor het ongeveer bepalen hoe hoog ik kom is dat bios wel geschikt. Daarna weer lekker jumperen. Bij mijn A7V kwam ik daarmee trouwens hoger kwa FSB dan via de bios :?.

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik toch weer heel boos op meneer ASUS :)

Nouja, dan houden we FSB=138MHz maar als max aan. We hebben ook nog een multiplier.

Verwijderd

This clearly show how the System Performance setting to Normal affects the memory benchmark. By running Duron at 150Mhz fare worse than at 100Mhz and 133Mhz. I have used the Wpcredit and enable the memory to 2-Way interleaving and a better result was achieved. I have tried 4-way but any frequency above 138Mhz will cause the system to hang. So i would suggest you run the system at 133Mhz or the maximum 138Mhz so as to keep the System Performance at Optimal.

uit de review van VRZone, de scores die daar gehaald werden vielen danook erg tegen. beide in de hoge 400 range.

• worsie
Op donderdag 03 mei 2001 23:55 schreef DaBit het volgende:
Ben ik toch weer heel boos op meneer ASUS :)

Nouja, dan houden we FSB=138MHz maar als max aan. We hebben ook nog een multiplier.
Ik zou het eerst maar eens testen hoor. 4-way interleaving heb ik hier ook aanstaan, en dat doet ie prima tot een fsb van 150mhz. Da''s weliswaar wel weer CAS3, maar dat ligt aan mijn geheugen. Doet uit nie op CAS2 :(

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
This clearly show how the System Performance setting to Normal affects the memory benchmark. By running Duron at 150Mhz fare worse than at 100Mhz and 133Mhz. I have used the Wpcredit and enable the memory to 2-Way interleaving and a better result was achieved. I have tried 4-way but any frequency above 138Mhz will cause the system to hang. So i would suggest you run the system at 133Mhz or the maximum 138Mhz so as to keep the System Performance at Optimal.
uit de review van VRZone, de scores die daar gehaald werden vielen danook erg tegen. beide in de hoge 400 range.
HO STOP !!!!! (JAAA ik ben er weer na een weekje vakantie :) )

Deze tests hebben ze gedaan met een oude BIOS. Ik heb namelijk EXACT hetzelfde geconstateerd destijds, FSB omhoog, en de prestaties zakken ! Maar met de laatste BIOS erin is dit schoonheidsfoutje opgelost en heb je het beste K7 bord op de aarde.

* FreeRider is ook wel eens boos geweest op Asus... ten tijde van de V3400TNT-TV .. drivers suckten.

* FreeRider heeft altijd Asus gehad (TP4XEG, T2P4, T2P4S, TX97, P2B-F en P3B-F) en is tot op de dag van vandaag altijd blij met z''n Asus plankjes geweest.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
En welke bios-rev is dat dan?

• FreeRider
Uhmm... het was met de BIOS die er vanuit de fabriek inzat. Als je de laatste BIOS erin zet dan komt het zeker goed.

Verwijderd

Topicstarter
Twynn heeft ''t zelfde bordje als ik nu (A7V133), en hij merkt ook de performanceloss boven de 138MHz. De factory-default BIOS heeft die grappen dus nog wel.

Als je jumpertjes gebruikt om je bord in te stellen, heb je dan dat probleem ook?

• BC3 Victim
Ik ben absoluut niet boos op meneer ASUS want alles paste precies. Mijn 2 golden super orb pasten heel er SUPER. Alles viel mooi op zijn plaats. Mij extra coolers plugte ik zo in het mainboard en toen nog ff overclocken en Boem 3 GHz.

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FreeRider
Ik denk dat de jumpertjes hier niet veel mee te doen hebben. Die zijn alleen handig om het voltage te forceren, en hebben op de performance (loss ??) geen invloed. De rest (het echte tweaken) doe je in de BIOS.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 12:16 schreef HELLO_I_AM_YELLOW het volgende:
Ik ben absoluut niet boos op meneer ASUS want alles paste precies. Mijn 2 golden super orb pasten heel er SUPER. Alles viel mooi op zijn plaats. Mij extra coolers plugte ik zo in het mainbord en toen nog ff overclocken en Boem 3 GHz.

( 8-) ( 8-) ( 8-) ( 8-) ( 8-) ( 8-) ( 8-)
En je leeftijd wil ik nieteens weten.

Zegt allemaal genoeg.

• Twynn
Op vrijdag 04 mei 2001 12:09 schreef DaBit het volgende:
Twynn heeft ''t zelfde bordje als ik nu (A7V133), en hij merkt ook de performanceloss boven de 138MHz. De factory-default BIOS heeft die grappen dus nog wel.

Als je jumpertjes gebruikt om je bord in te stellen, heb je dan dat probleem ook?
Heb jij ooit goed naar die jumpersettings gekeken?!? Hoe wil jij die instellen tot elke waarde die mogelijk is? (Volgens het boekje zijn er 6 mogelijkheden.. 100, 103, 105, 110, 133 en jumperfree).. Nou zullen er wel meer zijn, maar je hebt 5 jumpertjes.. lijkt me dus maximaal 32 stappen...

• BC3 Victim
misschien omdat ik me net heb aangemeld maar als je zo graag alles van me wilt weten kom dan gelijk ff langs
Op vrijdag 04 mei 2001 12:20 schreef iFc-Freaky het volgende:

[..]

Zegt allemaal genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de jumpers/dipswitches gebruik om de freq. in te stellen, dan weet het BIOS in principe niet waar ik ''m op instel. Tenminste, dat was bij de A7V zo. Dat zou eventueel kunnen schelen, maar dan moet ik wel die hogere FSB''s via dipswitches in kunnen stellen.

Had de gewone A7V ook geen last van het terugspringen van ''Optimal'' settings naar ''Normal''? Daar heb ik in ieder geval nooit last van gehad.

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 12:20 schreef iFc-Freaky het volgende:

[..]

Zegt allemaal genoeg.
Volgens mij is IFC FREAKY een beetje jaloers.

Beetje jammer maar wel leuk

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Verwijderd

Topicstarter
HELLO_I_AM_YELLOW:

Yellow is dood. morsdood. Ik zeg het maar even.
Verder zou ik wel wat zinnigere texten verwachten van iemand die zegt dat-ie op het hbo bij rens&rens zit.

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 13:31 schreef DaBit het volgende:
HELLO_I_AM_YELLOW:

Verder zou ik wel wat zinnigere texten verwachten van iemand die zegt dat-ie op het hbo bij rens&rens zit.
Waarom praat je dan met me als je denkt dat ik toch dood ben. Trouwens type wel goed voor iemand die dood is. VIND JE NIET

8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)

• worsie
Op vrijdag 04 mei 2001 13:31 schreef DaBit het volgende:
HELLO_I_AM_YELLOW:

Er zijn er meer hoor:)
Yellowman is nog springlevend bijvoorbeeld :)

Ennuh, HELLO_I_AM_YELLOW,

HBO Rens&Rens :? Circus of zo?

Verwijderd

/Offtopic

ehmmm...... :o ik ben ook geel :o

/Offtopic

Verwijderd

als meneer asus dit ziet wat jij doet, denk ik dat meneer asus ook heel boos is op jou ;)

sssssssshhh....... ;) buy an ABIT ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Op vrijdag 04 mei 2001 14:06 schreef The_YellowDog het volgende:
als meneer asus dit ziet wat jij doet, denk ik dat meneer asus ook heel boos is op jou ;)

sssssssshhh....... ;) buy an ABIT ;)
:? Ik denk het niet... Als je met een <vul automerk in> een snelheisrecord verbreekt, ook al heb je hem zelf behoorlijk versluiteld, zullen ze daar hardstikke blij mee zijn. Misschien zul je daar bij asus niet zo veel van merken, maar toch, boos zullen ze niet zijn!

• BC3 Victim
* BC3 Victim is heel boos :( op alle stoute overclockertjes.

Zomaar die lieve bordjes pijn doen !

Foei !

• worsie
Op vrijdag 04 mei 2001 15:20 schreef meneer_ASUS het volgende:
* worsie is heel boos :( op alle stoute overclockertjes.

Foei !
ROFL :P

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op woensdag 02 mei 2001 23:33 schreef DaBit het volgende:
Gauw naar de Formido gecrosst met een enigzins niet geheel legale snelheid, want het was 20:48, en daar een stuk M4 draadeind en de nodige revetten en moeren gehaald (bouten van M4x80 haden ze niet). Die op maat gemaakt. Tijd voor poging 2.
Dus jij reed daar met piepende banden weg :+

Maar goed dat ik daar niet liep :)

• Twynn
Op vrijdag 04 mei 2001 15:28 schreef DR het volgende:

[..]

Dus jij reed daar met piepende banden weg :+

Maar goed dat ik daar niet liep :)
Ooit een honda MT gezien die met piepende banden wegreed?? :7

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 15:20 schreef meneer_ASUS het volgende:
/me is heel boos :( op alle stoute overclockertjes.

Foei !
Heeft een nieuw account aangemaakt voor deze opmerking!!!

LOL >:)

• DR
  • Niet online

DR

Ooit een honda MT gezien die met piepende banden wegreed??
Ehh nee, maar hoe moets ik weten dat Da-Bit Zo''n auto heeft :)

Maar wel een Suzuki Alto uit 1984. Is dat ook goed

Verwijderd

Topicstarter
Lach maar, wedden dat ik met m''n Honda MTX sneller bij de formido ben dan jij met je leasebak? :P

(en als je van voren geflitst word, dan krijg je geen boete :))

• Twynn
Op vrijdag 04 mei 2001 15:33 schreef DR het volgende:

[..]

Ehh nee, maar hoe moets ik weten dat Da-Bit Zo''n auto heeft :)

Maar wel een Suzuki Alto uit 1984. Is dat ook goed
Kon je ook niet weten.. Maar als je in het vervolg een of andere mafkees op een MT in Oss ziet rondrijden, met waterkoeling-materiaal bij zich, dan weet je wie het is.. :)

Maargoed, ontopic weer..

Ik heb dus ook het probleem met de A7V dat bij een hogere FSB (140) de performance achteruit gaat.. Ik ga straks nog es effe proberen of een bios-update wil gaan werken!

• BC3 Victim
Afbeeldingslocatie: http://www.classiccar.com/clubs/vintbird/images/bcjan96.jpg

• DR
  • Niet online

DR

Op vrijdag 04 mei 2001 15:34 schreef DaBit het volgende:
Lach maar, wedden dat ik met m''n Honda MTX sneller bij de formido ben dan jij met je leasebak? :P
En ik ben er nog eerder want ik hoef maar een minuut te lopen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan gaat het erom spannen wie er wint van ons twee :)

• Twynn
Duh.. Vanuit jullie naar de formido in 1 minuut?? Die MT-rammelbak mag dan wel de 80 halen, maar daar red je het echt niet mee.. 200+, en dan heel misschien!

• FreeRider
Meneer Asus is er het snelst met zijn Thunderbird ;)

Verwijderd

Uhm ####### ####,
ik heb alleen je eerste bericht gelezen,
je hebt dat moederbord toch zelf gekocht man!!!!
Zeik er niet zo over zou ik zeggen!
Vraag gewoon het allerlaatstje in je 1e bericht ipv. al die ongelooflijke onzin erin te zetten, gatver!

Verwijderd

Topicstarter
okee, ik zal het noooooooit meer doen..

Verwijderd

go dabit go!!...
ja ik steun dabit.. jongens... :)

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 16:03 schreef CRACKIE het volgende:
Uhm ####### ####,
ik heb alleen je eerste bericht gelezen,
je hebt dat moederbord toch zelf gekocht man!!!!
Zeik er niet zo over zou ik zeggen!
Vraag gewoon het allerlaatstje in je 1e bericht ipv. al die ongelooflijke onzin erin te zetten, gatver!
lees ff, de specs cloppen dus niet met de daatwerkelijke afmetingen

• demisoft
  • Laatst online: 10-11-2021
waar kan ik dat interleave installen in het bios 4/2 -way

Acer 1501 : P4 bak

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
Dimm Interleave @ 153 (en verder) is geen probleem voor hiero... Mijn dane-elec houdt
4-way interleave, cas 2-2-2 @ 154 goed vol.
Ik draai nu 153 cas 2-3-3 ivm met mijn stripje pc-100 cas 2-2-2 dat het niet meer trekt. (ja idd pc-100, is eik pc-143 (7ns) )

Anyway, DaBit, je verbaasd me steeds meer, ook qua doorzettingsvermogen. Keep up the good work!

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Topicstarter
''t lijkt alsof ik heel veel doe, maar in werkelijkheid doe ik in een week wat jullie in een dag doen.

En op de een of andere manier werken spullen nooit mee. Maakt niet uit of het nou gereedschap, computerspul of C/C++/PERL code is.
Pagina: 1