Toon posts:

[BC3] max amps psu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
neem nu die enermax voeding van 431 watt. volgens de specs levert ie max 15 amps bij +12V....

nu wil ik hier alléén maar 4 pelts op aansluiten (40 amp max draw), dus niet de rest van m''n pc.

gaat die voeding dat trekken of niet?
ik vraag me dit af omdat die voeding behalve die 15 amp op 12 volt ook iets van 22 amp op 5 volt aankan... gaat ie dan meer amps op 12 volt leveren omdat ie op 5 volt niets hoeft te doen??

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Als 15A evenveel of meer als 40A is moet het wel lukken denk ik.
(en dan zeggen ze dat domme vragen niet bestaan |:()

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij heb je niet helemaal goed gelezen... als dat vaker gebeurt bij je moet je hulp zoeken hoor...
gaat ie dan meer amps op 12 volt leveren omdat ie op 5 volt niets hoeft te doen??

Verwijderd

Hij helpt je alleen. Wees blij dat ie de moeite neemt om je nog een beetje te helpen en dan kom jij aanzetten met je reply. Beetje sociaal mag ook wel.

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor, maar dat vind ik geen helpen, ik was ook al zover dat 40 meer is dan 15...

zeg iets zinnigs of zeg niets, dan pas help je

Verwijderd

Als jij een goed antwoord wilt moet je de leverancier mailen. Dan heb je je antwoord. Hij helpt gewoon. Maar ik ga hier niet verder meer op in.

Verwijderd

''K zal niet flauw doen:

Volgens mij moet je meerdere voedingen koppelen. Maar verder weet ik er niets van hoor.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

/behulpzaam
Als je niks aan de 5V hangt gaat je voeding niet meer A aan de 12V leveren.
/behulpzaam
Pagina: 1