tijd voor verandering.
Verwijderd
als je een topic start doe het dan goed en zinnig.....(zoals deze met 111 replies....)gathering.tweakers.net/showtopic.php/165679
Verwijderd
Wat voor een voltage draaid ie op? En is ie nu helemaal stabiel?
ok jij je zin...vinden jullie dit ook zo fijn?ik vind et geweldig, maar ehm, wat is verder het nut van deze topic???? tijd voor een slotje? k geloof dat t doel an dit forum is om dingen te vragen.....
zeikerd, snotneus...etc.
tijd voor verandering.
Verwijderd
<edit> ik reageerde hierop op de topicstarter, niet op de zeer aardige gozer voor mij
Laat hem toch, hij is blij
een cely@1 Ghz is
met papier mache kun je alles maken!!
ps: loopt op 1,8 volt en is stabiel ja, gekoelt met een gorbje.
tijd voor verandering.
Jalours op die jongen?Op woensdag 02 mei 2001 18:50 schreef Tony_Montana het volgende:
Slotje
denk het welOp woensdag 02 mei 2001 18:58 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Jalours op die jongen?
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Idd ik word ook doodziek van dat gezeik om slotjes enz. wat hebben die mensen nou te zeuren......Op woensdag 02 mei 2001 18:53 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Jezus mensen zeik niet zo!!! Laat dit ding gewoon open, waar ergeren jullie je aan? Het is toch lachu als iemand voor 110.- een 1ghz proc. koopt? Dat het een (trage) celeron is, doet er niks aan af. Echt een goeie deal is het!
schaam je niet, dat jij zoveel slotjes hebt betekend niet dat hij ze ook wil.Op woensdag 02 mei 2001 18:50 schreef Tony_Montana het volgende:
Slotje
Hartstikke mooi 1 GHz rules
met dit topic lijkt t net of hij met de grootste inspanning (veel koeling) een GHz heeft gehaald
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
heb beschikking over 1.0 en een 1.2
mag ik ook ff patsen...djeez
Verwijderd
vandaar dat ik ook van mening ben.. zet dit niet zo uitzonderlijke soort vermeldingen dan lekker in het rijtje waar net al een verwijzing naartoe is gezet, kun je daar lekker patsen
maarruh... gefeliciteerd, jij voor 110,- de gig, ik voor 300,- de 900...
Uit de FAQ :Op woensdag 02 mei 2001 18:50 schreef Tony_Montana het volgende:
Slotje
Ik wil die proc. wel van je kopenHet onnodig roepen van slote is verboden en daar staat een waarschuwing tegenover
mag je mijn celeron 433 MHz hebben
( die nu overigens op 488 loopt )
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
PatserOp woensdag 02 mei 2001 18:48 schreef neographikal het volgende:
ik vind et geweldig, maar ehm, wat is verder het nut van deze topic???? tijd voor een slotje?k geloof dat t doel an dit forum is om dingen te vragen.....
als je een topic start doe het dan goed en zinnig.....(zoals deze met 111 replies....)gathering.tweakers.net/showtopic.php/165679
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
LoL, ik zit te denken om voor 5000,- sharp een laptop te kopen met een 1GHz proc... :P:POp woensdag 02 mei 2001 18:46 schreef obme_ief het volgende:
ok, tis wat kinderachtig maar ik ben gewoon een beetje happy
cel2 600 gekocht, 2dehands voor 110 piek (in een winkel nb)
plak hem erin, boot op...1010 mhz, kijk, da''s nou leuk
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Op woensdag 02 mei 2001 18:48 schreef neographikal het volgende:
ik vind et geweldig, maar ehm, wat is verder het nut van deze topic???? tijd voor een slotje?k geloof dat t doel an dit forum is om dingen te vragen.....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen