39
Hoi,
jullie hebben het allemaal wel eens gehad dat je die rottige laatste restjes oude artic van je proc af wil halen, of je veegt het alleen maar uit of het werkt totaal niet.
TIP: gebruik daarom GUM.
Ja het klinkt vreselijk stom maar het werkt het grandioos, maar ik weet niet of het werkt bij intel proc, wel bij socket A proc.
Even uitleggen:
Op een dag zat ik samen met een maat van me zijn proc onder te spuiten (artic hoor
), toen de koeler er op gedaan en aangezet hmmz, toch maar even die potlood streepjes opnieuw zetten, dus koeler opnieuw die koeler eraf gehaald.
BLEH! iets te veel artic dus gebruikt want de hele proc zat haast onder
Dus ik vraag aan hem "heb je een stukje keukenpapier voor me want dan haal ik wat weg" naja een boel weggehaald alleen er zat nog een hoop op.
Pak die maat van me z''n proc en een stuk gum en begint het weg te gummen! WAT ONGELOOFELIJK! alles ging weg en het bleef aan de gum zitten
Ik zelf ben verder gaan experimenteren met gummetjes welke het beste zijn om de gebruiken.
Een ruwe gum is het beste, zo''n gladde gum moet vaak even weer afvegen aan een stukje keukenpapier weer en werkt toch niet lekker.
Grote blok gum van HEMA: lukt wel maar moet vaak afgeveegd worden.
combi gum van HEMA: alleen de witte kant gaat wel maar moet ook vaak worden afgeveegd.
boekelier standaard gum: mhja stukje beter dan de hema gum.
Bruna standaard gum: zelfde als boekelier gum.
Gum die bij mijn boekepakket zat: PERFECT! lukt grandioos merk:lüufe- en dan nog iets mar dat is weggegumt, het is trouwens ook een combi gum, gebruik alleen de witte kant.
Je hoeft niet niet hard te drukken om het weg te gummen hoor, en je hoeft niet bang te zijn dat je wat van die SMD''s eraf gumt want dat is me nog niet eens gelukt met mijn kapotte duron (effe getest hoe hard je kan gummen
)
Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Succes.

p.s.: ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade of wat dan ook.
p.s.2: zelf heb ik al gedaan bij 9 amd proc.
jullie hebben het allemaal wel eens gehad dat je die rottige laatste restjes oude artic van je proc af wil halen, of je veegt het alleen maar uit of het werkt totaal niet.
TIP: gebruik daarom GUM.
Ja het klinkt vreselijk stom maar het werkt het grandioos, maar ik weet niet of het werkt bij intel proc, wel bij socket A proc.
Even uitleggen:
Op een dag zat ik samen met een maat van me zijn proc onder te spuiten (artic hoor
BLEH! iets te veel artic dus gebruikt want de hele proc zat haast onder
Dus ik vraag aan hem "heb je een stukje keukenpapier voor me want dan haal ik wat weg" naja een boel weggehaald alleen er zat nog een hoop op.
Pak die maat van me z''n proc en een stuk gum en begint het weg te gummen! WAT ONGELOOFELIJK! alles ging weg en het bleef aan de gum zitten
Ik zelf ben verder gaan experimenteren met gummetjes welke het beste zijn om de gebruiken.
Een ruwe gum is het beste, zo''n gladde gum moet vaak even weer afvegen aan een stukje keukenpapier weer en werkt toch niet lekker.
Grote blok gum van HEMA: lukt wel maar moet vaak afgeveegd worden.
combi gum van HEMA: alleen de witte kant gaat wel maar moet ook vaak worden afgeveegd.
boekelier standaard gum: mhja stukje beter dan de hema gum.
Bruna standaard gum: zelfde als boekelier gum.
Gum die bij mijn boekepakket zat: PERFECT! lukt grandioos merk:lüufe- en dan nog iets mar dat is weggegumt, het is trouwens ook een combi gum, gebruik alleen de witte kant.
Je hoeft niet niet hard te drukken om het weg te gummen hoor, en je hoeft niet bang te zijn dat je wat van die SMD''s eraf gumt want dat is me nog niet eens gelukt met mijn kapotte duron (effe getest hoe hard je kan gummen
Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Succes.
p.s.: ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade of wat dan ook.
p.s.2: zelf heb ik al gedaan bij 9 amd proc.
39
Verwijderd
Dan heb ik nog een leuke: zo''n gumpotlood. Da''s een potlood met gum erin ipv grafiet. Dan kun je ook tussen de SMD''s door gummen. Werkt overigens ook prima. zo''n gumpotlood
ke hier hebben we wat aan dank je!!!!!!!!!!

van mij krijg je de ''tipgever van GoT van de maand'' award
van mij krijg je de ''tipgever van GoT van de maand'' award
Audi A8 W12 6.0
Inderdaad, dit is een nominatie voor "tip van de maand" waard.:)
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Ik gebruik altijd terpetine dan weet ik zeker dat er nergens meer een restje zit!
Kunnen ze niet standaard een gum en een potlood bij de amd proc leveren als ik dit zo hoor?
Verwijderd
Een ''snotje'' gebruiken dat bij rubbercement zit werkt ook goed! (voor de niet-grafici onder ons ''snotje'' is een soort rubber lapje maar dan anders)
//edit: typo
//edit: typo
Terpentine erop 
Gebruik dan wel een enorm goede koeler
*VWOEM!*
Gebruik dan wel een enorm goede koeler
*VWOEM!*
Intentionally left blank.
Bitfreak, kan je die truuk van David Copperfield proberen: Tornado of Fire
Niet?
[Specs]
thinner is het beste