Zie toptictitel. Ik wil graag de fan loskoppelen, omdat dat ding nogal herrie maakt (waarschijnlijk versleten). Op andere KT133 moederborden zie ik weleens alleen een heatsink op de northbridge. Zou dat moeten voldoen. Overigens heb ik de FSB niet overclocked.
Verwijderd
Op de northbridge van mijn A7V zit geen fan, en dat ding word niet echt belachelijk heet. ''t moet wel kunnen dus.
is gewoon voor het mooi dat ding
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Je kunt ook even een mailtje naar abit sturen en vragen of ze een nieuwe opsturen. Heb ik ook gedaan; had hem na 3 dagen binnen en de nieuwe maakte geen herrie. thx abit
Gisteren zat ik nog te denken om dat ding eraf te schroeven. Op die MSI bordjes zit toch ook alleen maar een koelblokje? De chip zal wel wat warmer worden, maar niet TE heet denk ik.
Y'24
Verwijderd
Heb je een adres?Op woensdag 02 mei 2001 10:45 schreef starkje het volgende:
Je kunt ook even een mailtje naar abit sturen en vragen of ze een nieuwe opsturen. Heb ik ook gedaan; had hem na 3 dagen binnen en de nieuwe maakte geen herrie. thx abit
mijnes begaf het ook van de week maar de temp met die koeler is 21 graden en zonder ook dus het maak niks uit
Ik had nog wel een heel net mailtje gemaakt. Ook zat er een hele uitleg bij van wat er aan de hand was enzo. Of moet je alleen maar zeggen: FAN=STUK>IK NIEUWE? Na een week of 3 nog steeds niets ontvangen.Op woensdag 02 mei 2001 10:45 schreef starkje het volgende:
Y'24
Verwijderd
ik kreeg ook pas na 3 weken een mailtje dat mijn mailtje was behandeld en dat hij binnen 10 dagen werd verstuurd.
dus wacht nu op de FAN.
mail me maar voor het adress van ABIT kan krijg je mijn mailtje naar Abit er ook bij dan weet je wat je er ongeveer in kan zetten.
dus wacht nu op de FAN.
mail me maar voor het adress van ABIT kan krijg je mijn mailtje naar Abit er ook bij dan weet je wat je er ongeveer in kan zetten.
Fan op de northbridge is niet noodzakelijk, wordt niet echt heet dacht ik..
En over die abit fans, ik had hem binnen 3 dagen binnen.
En over die abit fans, ik had hem binnen 3 dagen binnen.
Oh yippie, waarschijnlijk kan het niemand iets schelen, maar ik kreeg net zo''n mooie envelop van AMD met 2 casebadges.
Toch nog een goeie dag.
Y'24
moet zeer goed kunnen.
op mijn mobo zit alleen een heatsinkje op de northbridge.
ik heb die er eens afgehaald, en wat blijkt, dat heatsinkje zit er gewoon met een soort lijm (wat ook onder plakband zit) opgeplakt.
lekker efficient
/edit: dus geen fragtape oid maar gewoon soort lijmpje....
op mijn mobo zit alleen een heatsinkje op de northbridge.
ik heb die er eens afgehaald, en wat blijkt, dat heatsinkje zit er gewoon met een soort lijm (wat ook onder plakband zit) opgeplakt.
lekker efficient
/edit: dus geen fragtape oid maar gewoon soort lijmpje....
Verwijderd
Hier thuis ook zo''n fannetje op Abit KT7A. De FSB staat maar op 108 (multi op 9.5).
Kan ik dat ding eraf halen en op mn Abit SA6 (i815EP) zetten zodat ik verder kan clocken daarop
(ik krijg die SA6 vrijdag ofzo)?
Kan ik dat ding eraf halen en op mn Abit SA6 (i815EP) zetten zodat ik verder kan clocken daarop
hmmm en hoe zit dat met slot-a''s?
Ik heb hier mijn (toch nog lekker snelle)
asus k7v-t kx133 plankje met de northbridge onder mijn alpha hangen... de alpha pompt de lucht omhoog (dus zuigt van de nbridge weg). moet hier nog wat aan gedaan worden of zou verder koelen van de nothbridge niet helpen?
Ik heb hier mijn (toch nog lekker snelle)
asus k7v-t kx133 plankje met de northbridge onder mijn alpha hangen... de alpha pompt de lucht omhoog (dus zuigt van de nbridge weg). moet hier nog wat aan gedaan worden of zou verder koelen van de nothbridge niet helpen?
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Je Northbridge?Op woensdag 02 mei 2001 10:40 schreef phaedrus het volgende:
Heb de mijne er gewoon afgeschroefd, geen probleem.
Ik heb de fan van de northbridge en 1 van de casefans losgekoppeld. Maar het leverde problemen. DirectX spellen liepen spontaan helemaal vast. Eerst dacht ik dat het de drivers waren, dus die eerst teruggezet, maar de problemen bleven bestaan. Fans weer aangesloten: probleem opgelost: herrie terug! Case temp ging met de fans los van 21 graden naar 26 graden, misschien heeft dat er iets mee te maken. CPU temp stressed was 52 graden. Mijn conclusie is voorlopig dat in mijn systeem de northbridge fan/case fan noodzakelijk is.
Kun je die fans ook opgestuurd krijgen zonder een Abit bord te hebben 
ff 10 bestellen
ff 10 bestellen
Verwijderd
Ik heb de mijne ook van de northbridge gehaal...
Ik had een fan nodig op mijn heatsink van mijn g-kracht (had ik perongeluk gemold|:()
Ik had een fan nodig op mijn heatsink van mijn g-kracht (had ik perongeluk gemold|:()
Pagina: 1