niet ver, 1300 max
je kan mtpl tot 12.5 en dan misschien een beetje fsb
je kan mtpl tot 12.5 en dan misschien een beetje fsb
Audi A8 W12 6.0
MMH,
Lekker verwarrend....
Je schrijft als topic TB 1100 AXIA..
En je vraagt over je eigen TB 1000..
Nouja, je standaard 1000 gaat idd, naar rond de 1.3 ofzo..
Maar die AXIA core gaat wel wat verder schijnbaar, alleen zelf geen ervaring mee.
]-[enk..
Lekker verwarrend....
Je schrijft als topic TB 1100 AXIA..
En je vraagt over je eigen TB 1000..
Nouja, je standaard 1000 gaat idd, naar rond de 1.3 ofzo..
Maar die AXIA core gaat wel wat verder schijnbaar, alleen zelf geen ervaring mee.
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
je kan je fsb niet ver omhoog gooien omdat je geen A versie hebt, dus niet op 133 kan lopen, anders zou je wel ver kunnen komen denk ik
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Pas ff snel gekeken hoever een AXIA 1Ghz ging en die kwam tot 1420 Mhz met alleen FSB overclocking dus zou ook kunnen dat geheugen niet meer verder wou.
En je heb een KT133 (niet a) chipset dus zal jij met multiplier over moeten clocken. m.a.w niet een 1100 AXIA in je computer zetten, want je haald er toch lang niet uit wat je proc dan kan halen. (max instelbare miltiplier is 12,5 en de bus zal niet veel hoger komen dan 110 als je dat al we haal).
Mijn advies. Niet doen.
En je heb een KT133 (niet a) chipset dus zal jij met multiplier over moeten clocken. m.a.w niet een 1100 AXIA in je computer zetten, want je haald er toch lang niet uit wat je proc dan kan halen. (max instelbare miltiplier is 12,5 en de bus zal niet veel hoger komen dan 110 als je dat al we haal).
Mijn advies. Niet doen.
Verwijderd
met degelijk geheugen ga je waarschijnlijk net onder de 1400 blijven steken (110 x 12.5)
hou wel in het achterhoofd dat op multiplier 12.5 er sowieso al 4 MHz FSB wordt bijgeteld, dus als je dan nog eens FSB +6 doet ben je er.
met geluk kan je nog iets hoger
uiteraard ook voldoende koeling & voltage geven
JCviggen
hou wel in het achterhoofd dat op multiplier 12.5 er sowieso al 4 MHz FSB wordt bijgeteld, dus als je dan nog eens FSB +6 doet ben je er.
met geluk kan je nog iets hoger
uiteraard ook voldoende koeling & voltage geven
JCviggen
Verwijderd
buurjongen van me, answer men, hiero genaamd, heeft em al stabiel gehad op de 1500(140mhz bus) op een abit KT7-RAID met een coolermaster DP56H51koeler. Strax een FOP erop en dan over de 1600 heen
Is het niet gewoon makkelijker om het zelf te testen? Hoe kunnen wij nou weten wat jij met je computer kan halen? Aan je koelertje zal het niet liggen...dus gewoon in stapjes omhoog gooien.
Y'24
Een Abit kt7 (= kt133 chipset) met een FSB van 140. Sorry maar daar geloof ik niet zo veel van.
Geen inspiratie
Met een KT-7 is dit een beetje apartOp woensdag 02 mei 2001 18:21 schreef neographikal het volgende:
buurjongen van me, answer men, hiero genaamd, heeft em al stabiel gehad op de 1500(140mhz bus) op een abit KT7-RAID met een coolermaster DP56H51koeler. Strax een FOP erop en dan over de 1600 heen
Pagina: 1