Toon posts:

[BC3] Hoe warm kan normaal plakband worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.747 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe warm kan normaal plakband worden voordat het gaat omkrullen of smelten? Iemand wel eens getest oid?

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op woensdag 02 mei 2001 10:13 schreef Ro2 het volgende:
Hoe warm kan normaal plakband worden voordat het gaat omkrullen of smelten? Iemand wel eens getest oid?
Pfff.... Niet echt warm, kamertemeratuur is al genoeg om niet meer fatsoenlijk te plakken na een tijdje, dus wat dat betreft...

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Dan koop je toch van die speciale tape :?
Bij de beter DHZ zaak te krijgen. :)

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:06

Snuffel

Vroem!

Lekker belangrijk ook :(

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

/onzin

:)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hlpdsk wordt steeds langzamer... topic nog steeds open >:)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik denk dat ie voor de verandering aan het slapen is :D

Audi A8 W12 6.0

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
HAHAHAH wat een bikkel topic!
krijg er goede zin van, van dit! LOL
:D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zo zie je maar dat zelfs de omnipresent hlpdsk slaap nodig heeft :z ;)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Waarom?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Als je dat kantoor plakband gebruikt dan heb je minder problemen. Dat plakt minder maar gaat letterlijk decennia mee. (Van dat onzichtbare plakband)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 10:24 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ie het ergens op wil plakken wat misschien warm word? |:(

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op woensdag 02 mei 2001 10:26 schreef mr_a het volgende:
Als je dat kantoor plakband gebruikt dan heb je minder problemen. Dat plakt minder maar gaat letterlijk decennia mee. (Van dat onzichtbare plakband)
Heb je helemaal gelijk in, die doet het al beter... Maar die kost ook weer eens zo duur, maar ja, 1 piek of 2, dat boeit ook niet.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 10:21 schreef delyver het volgende:
ik denk dat ie voor de verandering aan het slapen is :D
hmm, nee

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Op woensdag 02 mei 2001 10:28 schreef krz het volgende:

[..]

Omdat ie het ergens op wil plakken wat misschien warm word? |:(
dan kan je beter "duc"tape geruiken van dat zilver/grijs is beresterk en plakt overal op wordt ook gebruikt in de rally sport om de auto weer een beetje aanelkaar te plakken:P

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Verwijderd

Mischien moet je de vraag ff stellen bij Die Hard overclocken en case modding. Daar weten ze dit soort dingen wel :)

Verwijderd

N.a.v. dit topic waarschijnlijk :9
''Multiplier unlocken met zilver pen oid.''

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 02 mei 2001 10:33 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

hmm, nee
Damn i should have known |:( >:)

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 10:33 schreef sebasel het volgende:

[..]

dan kan je beter "duc"tape geruiken van dat zilver/grijs is beresterk en plakt overal op wordt ook gebruikt in de rally sport om de auto weer een beetje aanelkaar te plakken:P
duct-tape dan nog altijd :P

en dit move ik idd naar [url="/listtopics.php/22"]Die-hard Overclocking & Case Modding[/url]

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zou geen duct-tape gebruiken, dit brokkelt na verloop van tijd uitelkaar. Levensduur is onder invloed van zonlicht nog geen 1/2 jaar.

Gebruik er zelf hele einden van voor mijn boot, maar na een half jaar moet je echt gaan vervangen (als het al niet kapotgesleten is) want daarna wordt het een zooitje.

En bij 50 graden hou je overigens niets anders dan een kleffe bende over. Dan kan je nog beter kauwgom nemen.

Waarom haal je niet een rolletje zelf-vulcaniserende tape bij de elektrohandel? Dat werkt nl wel.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 02 mei 2001 10:32 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, die doet het al beter... Maar die kost ook weer eens zo duur, maar ja, 1 piek of 2, dat boeit ook niet.
//off topic....
kost veel of is duur maar niet kost duur...
//back on

is een goeie lijm geen alternatief???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik ben hier ook wel benieuwd naar. Niet dat het plakband op het koelblok van mn gforce koeling(gathering.tweakers.net/showtopic.php/169427) zo warm zal worden, maar k had het wel nodig om een paar bruggetjes af te plakken... Anders zou mn koelblok dit geleiden.... maar tot nu toe geen problemen kunnen constateren met standaard plakband >:)

lekkere koeling roelt :D
Pagina: 1