Pfff.... Niet echt warm, kamertemeratuur is al genoeg om niet meer fatsoenlijk te plakken na een tijdje, dus wat dat betreft...Op woensdag 02 mei 2001 10:13 schreef Ro2 het volgende:
Hoe warm kan normaal plakband worden voordat het gaat omkrullen of smelten? Iemand wel eens getest oid?
.... Ik weet het ook niet
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Audi A8 W12 6.0
HAHAHAH wat een bikkel topic!Op woensdag 02 mei 2001 10:13 schreef Ro2 het volgende:
Hoe warm kan normaal plakband worden voordat het gaat omkrullen of smelten? Iemand wel eens getest oid?
krijg er goede zin van, van dit! LOL
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom?Op woensdag 02 mei 2001 10:13 schreef Ro2 het volgende:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Omdat ie het ergens op wil plakken wat misschien warm word?Op woensdag 02 mei 2001 10:24 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je helemaal gelijk in, die doet het al beter... Maar die kost ook weer eens zo duur, maar ja, 1 piek of 2, dat boeit ook niet.Op woensdag 02 mei 2001 10:26 schreef mr_a het volgende:
Als je dat kantoor plakband gebruikt dan heb je minder problemen. Dat plakt minder maar gaat letterlijk decennia mee. (Van dat onzichtbare plakband)
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
hmm, neeOp woensdag 02 mei 2001 10:21 schreef delyver het volgende:
ik denk dat ie voor de verandering aan het slapen is
dan kan je beter "duc"tape geruiken van dat zilver/grijs is beresterk en plakt overal op wordt ook gebruikt in de rally sport om de auto weer een beetje aanelkaar te plakken:POp woensdag 02 mei 2001 10:28 schreef krz het volgende:
[..]
Omdat ie het ergens op wil plakken wat misschien warm word?
Verwijderd
Damn i should have knownOp woensdag 02 mei 2001 10:33 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
hmm, nee
Verwijderd
duct-tape dan nog altijdOp woensdag 02 mei 2001 10:33 schreef sebasel het volgende:
[..]
dan kan je beter "duc"tape geruiken van dat zilver/grijs is beresterk en plakt overal op wordt ook gebruikt in de rally sport om de auto weer een beetje aanelkaar te plakken:P
en dit move ik idd naar [url="/listtopics.php/22"]Die-hard Overclocking & Case Modding[/url]
Gebruik er zelf hele einden van voor mijn boot, maar na een half jaar moet je echt gaan vervangen (als het al niet kapotgesleten is) want daarna wordt het een zooitje.
En bij 50 graden hou je overigens niets anders dan een kleffe bende over. Dan kan je nog beter kauwgom nemen.
Waarom haal je niet een rolletje zelf-vulcaniserende tape bij de elektrohandel? Dat werkt nl wel.
//off topic....Op woensdag 02 mei 2001 10:32 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, die doet het al beter... Maar die kost ook weer eens zo duur, maar ja, 1 piek of 2, dat boeit ook niet.
kost veel of is duur maar niet kost duur...
//back on
is een goeie lijm geen alternatief???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
lekkere koeling roelt