| I've got permission to color outside the lines |
Ik wil binnenkort mijn kast gaan spuiten als ik klaar ben met alle zaag werkzaamheden
Maar wat ik persoonlijk altijd een domper vind is een mooi gespoten kast, en dan die witte frontjes van de CD-rom, de brander en de Diskdrive. Nu kun je ook als een lompe boer die dingen meteen mee spuiten. maar dat lijkt me ook niet de mooste oplossing.
Dus nu mijn vraag, welke dingen kun je meespuiten en welke kun je beter afplakken.
Ik had al gedacht om de kleinere dingen (ledjes enzo) met typex weg te werken, zodat je ze gewoon mee kunt spuiten, en na het spuiten weer open te krabben met een scherp puntje. Is dit een goed idee of niet ?
ik zou het liefste alles meespuiten namelijk.
tips ?
Maar wat ik persoonlijk altijd een domper vind is een mooi gespoten kast, en dan die witte frontjes van de CD-rom, de brander en de Diskdrive. Nu kun je ook als een lompe boer die dingen meteen mee spuiten. maar dat lijkt me ook niet de mooste oplossing.
Dus nu mijn vraag, welke dingen kun je meespuiten en welke kun je beter afplakken.
Ik had al gedacht om de kleinere dingen (ledjes enzo) met typex weg te werken, zodat je ze gewoon mee kunt spuiten, en na het spuiten weer open te krabben met een scherp puntje. Is dit een goed idee of niet ?
ik zou het liefste alles meespuiten namelijk.
tips ?
Geen inspiratie
mmm, die frontjes kan je er heel makkelijk afhalen en dan appart spuiten. Dus afplakken en dergelijke hoeft niet. Is ook meteen wat veiliger aangezien je niet gaat spuiten met de dvd/cd lens in de buurt
| I've got permission to color outside the lines |
hoe haal je die frontjes er dan vanaf ?
Ik denk trouwens niet dat die verf tot helemaal bij de lens doordrint. De cdrom/dvd is toch ''ongeveer'' dicht. Niet waterdicht natuurlijk, maar ik denk toch wel zo danig dicht dat het de verf buitenhoudt.
Ik wil namelijk wel het klepje meespuiten eigenlijk....
Ik denk trouwens niet dat die verf tot helemaal bij de lens doordrint. De cdrom/dvd is toch ''ongeveer'' dicht. Niet waterdicht natuurlijk, maar ik denk toch wel zo danig dicht dat het de verf buitenhoudt.
Ik wil namelijk wel het klepje meespuiten eigenlijk....
Geen inspiratie
Eerst zeg je dat het lomp is gelijktijdig over te spuiten, en later in dit topic, vind je ht een uiterst goed idOp dinsdag 01 mei 2001 23:41 schreef martijn12345 het volgende:
Nu kun je ook als een lompe boer die dingen meteen mee spuiten. maar dat lijkt me ook niet de mooste oplossing.
samengevat :
trek je cd-spelertjes eerst uit elkaar voor je ze gaat spuiten.
Dat scheelt in onnodige schade.
Enne ....als je plastic een kleurtje geeft kan dat soms verschillen met het metaal ...
Enne ....zoek een droge , stofvrije ruimte om dat feestje te vieren.
trek je cd-spelertjes eerst uit elkaar voor je ze gaat spuiten.
Dat scheelt in onnodige schade.
Enne ....als je plastic een kleurtje geeft kan dat soms verschillen met het metaal ...
Enne ....zoek een droge , stofvrije ruimte om dat feestje te vieren.
Pagina: 1