[BC3] sterio in auto prob teveel ruimte in beslag

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik wet dat dit echt of topic is maar ik zit ff vast.ik heb een subwoofer pklus versterker en boxen in de hoedeplank.the works zeg maar maar nu komt het ik zit op duiken en heb dus gebrek aan ruimte in mijn kofferbak alles er steeds uit halen werkt niet echt.ik moet dus op de een of ander manier het in mijn auto houden met als het kan zoveel mogelijk ruimte over voor mijn duikfles met tas.Ik ben helemaal uit geideedt en waar kan je het beter vragen dan op een site waar alles gemod wordt iemand ideeen?vindt het zonde alles eruit te moeten halen klinkt namelijk er goed

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05 17:06

cor-gijs

Dig further for bigger hole

kasje op je hoedenplank timmeren, waar je je sub-blaffer in bouwt.
achterbank eruit slopen
:)
uh...
onder een stoel, as daar genoeg ruimte is (meestal niet)

btw. het is stereo, niet sterio, maar goed
iedereen heeft wel eens een tiepgebrekje

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:59
koop een imperiaal! (en bind daar dan je duikspullen op, niet je stereo :P )

(verder trouwens grappig hoe je zo nu en dan toch nog een punt in je tekst zet, ook al ontbreekt verder elk leesteken)

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 23:35 schreef bit-slave het volgende:
kasje op je hoedenplank timmeren, waar je je sub-blaffer in bouwt.
achterbank eruit slopen
uh...
onder een stoel, as daar genoeg ruimte is (meestal niet)

btw. het is stereo, niet sterio, maar goed
iedereen heeft wel eens een tiepgebrekje
sorry voor typefout.ik heb een golf 3 en dan heb je niet veel ruimte over in de kofferbak :(
ik kan alles natuurlijk in mijn pckast bouwen.400watt blaffer met 2 maal3 weg 180watt aangestuurd door 300 watt versterker.Volgens mij is dan je hd in eenslag gevormateerd.Ik vrees dat alles er gewoon uit moet.Maar ik hoop dat iemand hiet mij een oplossing kan geven

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-08 16:43
Oplossing:

Ga eens naar de dokter.....

• Initial G
ik hoop voor je dat hier geen slotje op komt hobgoblin, meer dan de helft van de door jou gestartte topics heeft er al een :o

Verwijderd

OMG je zit er echt mijlenver naast qua forum.....djeez

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 23:44 schreef GKLQuake het volgende:
ik hoop voor je dat hier geen slotje op komt hobgoblin, meer dan de helft van de door jou gestartte topics heeft er al een :o
tjsa komt ervan ls je iets anders vraagt.maar ik zit hier hoog mee wil het niet kwijt klinkt goed maar heb geen ruimte dan.Of ruimte en geen goed geluid.kofferbak moet dus vakkundig gemod worden en modden daar heeft men hier verstand van

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 23:48 schreef hobgoblin het volgende:

[..]

tjsa komt ervan ls je iets anders vraagt.maar ik zit hier hoog mee wil het niet kwijt klinkt goed maar heb geen ruimte dan.Of ruimte en geen goed geluid.kofferbak moet dus vakkundig gemod worden en modden daar heeft men hier verstand van
ik zie zowaar punten. Nu de spaties nog..

• Quorian
  • Laatst online: 22-08 10:33
eh dat zijn volgens mij een heleboel merken
:?

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 23:50 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

sory denk sneller dan dat ik kan typen.2 vinger systeem :)

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05 17:06

cor-gijs

Dig further for bigger hole

manmanman
je betaald niet per letter hoor
:P

misschien krijg je iets meer nuttige tips als je effe bij een één of ander auto-forum gaat kijken. geld kun je maar één keer besteden namelijk: of een auto, of een computer.
de meeste mensen hier hebben een computer, dus hier worden weinig auto''s getweakt.
:+

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

• Initial G
Op dinsdag 01 mei 2001 23:50 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

ik vind t wel leuk om te ontcijferen, ff lekker puzzelen. Ik vraag me af waar ie nederlands heeft geleerd... (heeft ie dat geleerd uberhaupt?)

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 23:52 schreef bit-slave het volgende:
manmanman
je betaald niet per letter hoor
:P

misschien krijg je iets meer nuttige tips als je effe bij een één of ander auto-forum gaat kijken. geld kun je maar één keer besteden namelijk: of een auto, of een computer.
de meeste mensen hier hebben een computer, dus hier worden weinig auto''s getweakt.
:+
weet je een site dan?en ons drenten bent zuinig meer letter die je typt meer tijd op het net hooger de kosten weet iemand welk merk dit is?AMD MSI-6340M VGA+SOUND
en waar ik specs kan vinden?

Verwijderd

dat is MSI !!!!!!!!!!!!! |:( |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:( (lijkt mij tenminste en geschikt voor amd procs)

• Quorian
  • Laatst online: 22-08 10:33
relax man, oneindig schuimend bier :9

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 00:00 schreef triple--6 het volgende:
dat is MSI !!!!!!!!!!!!! |:( |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:( (lijkt mij tenminste en geschikt voor amd procs)
klopt maar wist niet dat msi het merk was ben al op de site en lees het al bedankt voor de link

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-08 16:43
Slotje AUB.

|:(

• Initial G
weet je een site dan?en ons drenten bent zuinig meer letter die je typt meer tijd op het net hooger de kosten weet iemand welk merk dit is?AMD MSI-6340M VGA+SOUND
en waar ik specs kan vinden?
vette crosspost!:
[topic=171668]

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 00:03 schreef Edwin Broeken het volgende:
Slotje AUB.

|:(
ff helpen met iets is toch niet verkeerd dacht ik zo?moet ff een goed idee hebben.En verandering van spijs doet eten zegt men.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 22:53
Op woensdag 02 mei 2001 00:00 schreef triple--6 het volgende:
ja duh duh dat snap iedereen maar je weet toch verder niks van zoals bij. welke amd''s tot hoe hoog wat voor sort geheugen erin kan en max inkan |:(

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 00:08 schreef DE_Michiel het volgende:

[..]

ja duh duh dat snap iedereen maar je weet toch verder niks van zoals bij. welke amd''s tot hoe hoog wat voor sort geheugen erin kan en max inkan |:(
daar ben ik nu uit heb de specs van de site gehaald.wist alleeen niet dat msi de naam was dacht dat het een type was sorry is nog al laat en dan wordt ik traag.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
volgens mij brag je maar wat over dingen waar je niks vanaf weet.

beetje onzinnig topic -> slotje.
ennuh, die enter knop zit er niet voor niks he :)

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Hoe ik het zou aanpakken:

De versterker verplaatsen naar het handschoenkastje of onder een van de 2 voorzetels. (bij een golf is dit zeker een optie, enkel wat gekloot met bedrading.

En de 2 componenten in je hoedeplank verhogen dmv stukken MDF die de omtrek hebben van je woofers.

Als je SUB ook een los compo is kan je ook die verhogen op dezelfde manier, als het een bas-kist is weet ik niet echt een oplossing.
Pagina: 1