De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
STUUT EN BRUIN?!?!
zie search
/edit
Vooruit, ik ben de lulligste ook niet
[topic=160418]
www.stuutenbruin.com
Ik heb hier eet TL van 60 cm liggen en ik kan hem niet langer dan een paar sec. vasthouden.
best wel warm dus...
Ik weet niet hoe het met neon zit.
Verwijderd
Y'24
Verwijderd
heb hem eerst even getest diverse maten met transformator was ik 35 gulden kwijt.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
k ben benieuwdOp woensdag 02 mei 2001 11:36 schreef psygho het volgende:
heb net een paar dagen gelden, je een blacklight ccfl gehaald, erg leuk, ik open wel ff vanavond wel een nieuw topic, ding hangt in de slaapkamer (we hebben van die oplichtende sterretjes op plafond en zo) ding is terig fel!..
Audi A8 W12 6.0
als je ziet wat die dingen bij oc-shop kosten
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
met een paar picjes van die blacklight CCFL,
Helaas schiet dat dus niet op met mijn huidige
phillips esp 2 60 digicam
tijd voor een 2mpixel met 4 x zoom..
Sorry jongens
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
moet ik ff langkomen dan?Op woensdag 02 mei 2001 23:58 schreef PsYgHo het volgende:
Hallo, ik WAS dus van plan om een nieuw topic te maken
met een paar picjes van die blacklight CCFL,
Helaas schiet dat dus niet op met mijn huidige
phillips esp 2 60 digicam, Je ziet er echt geen fuck van
tijd voor een 2mpixel met 4 x zoom..
Sorry jongens
Ik heb er zelf ook al 2.
TIP: (is al eerder genoemd) laat de CCFL in het omhulsel zitten waarin je em krijgt.(dat doorzichtige U balkie).
Ja handig, ruim een jaar nadat het gepost is...Op donderdag 30 mei 2002 13:49 schreef EdonyX het volgende:
[..]
moet ik ff langkomen dan?
http://www.godwatbenikeenranddebiel.com
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Kan de server niet vinden of DNS-foutOp donderdag 30 mei 2002 16:20 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Ja handig, ruim een jaar nadat het gepost is...![]()
![]()
http://www.godwatbenikeenranddebiel.com
Internet Explorer
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
www.watbenjedan.comOp donderdag 30 mei 2002 16:38 schreef decramy het volgende:
[..]
Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
Dit topic is gesloten.
![]()