Toon posts:

[BC3] Multiplier unlocken met zilver pen oid.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom hoor ik daar zo weinig mensen over?

Ik hoorde ooit iemand zeggen dat monteurs wel eens van dat soort dingen gebruiken op printplaatjes e.d. Dan kan het toch zeker ook op een proc:? Met als voordeel dat je niet na 2 maanden weer je met zoveel moeite vast gemaakte koeler er weer af moet halen!

Verwijderd

Mijn proc heb ik alsvolgt unlocked: men neme 3M Electrolijm (ook wel verkrijgbaar als Bison zilverlijm) en men stoppe daar een vulpotlood in > tata een zilverpen. >:)

Nee ff zonder dolle het werkt erg goed. Dus een potje ''reparatie van ruitverwarming'' daar ff een naald, vulpotlood o.i.d. insteken en top. Je kunt eventueel met een post-it blaadje heeeele dunne strookjes knippen en deze tussen je L1 bruggen leggen om te voorkomen dat je niet knoeit.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat is hier al vaak genoeg genoemd hoor, net zoals achterruitverwarmingsspul. Maar ach, ik heb mijn broertjes Duron gestreept en die houd het ook al bijna een half jaar vol..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 mei 2001 19:35 schreef Squeek het volgende:
Mijn proc heb ik alsvolgt unlocked: men neme 3M Electrolijm (ook wel verkrijgbaar als Bison zilverlijm) en men stoppe daar een vulpotlood in > tata een zilverpen. >:)

Nee ff zonder dolle het werkt erg goed. Dus een potje ''reparatie van ruitverwarming'' daar ff een naald, vulpotlood o.i.d. insteken en top. Je kunt eventueel met een post-it blaadje heeeele dunne strookjes knippen en deze tussen je L1 bruggen leggen om te voorkomen dat je niet knoeit.
Dat kan dus niet met ide bison lijm en dat potlood:?

Verwijderd

Zilverlijmen, bison electro, 3M en achterruittoestanden zijn perfect voor je tb of duron te unlocken.

Die potlood is vaag,
bij mij is het alleen met bison electro gelukt, die potlood werkt niet zo goed.

Verwijderd

Dat kan dus wel! Heb het zelf gedaan en alles loopt nog 100% na 3 maanden.

De reden dat ik er een vulpotlood in heb gestoken is dat ik dan een beter houvast had bij het aanbrengen van de electrolijm. Anders bibberde ik mijn hele L1-bruggen onder. Maar idd er zit enkel electrolijm op mijn bruggen en geen grafiet. (stellingen graag onderbouwen!).

Verwijderd

Topicstarter
Plakband over de streepjes is volgens een site ook een oplossing. Ik vraag me alleen af wat dat zal doen (smelten bijvoorbeeld)!

Verwijderd

Topicstarter
CHECK THIS OUT

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeoverclocking.com/reviews/cpu/images/Epoxy_Tape.jpg

CHECK THIS OUT

En deze link hoort er bij!
www.extremeoverclocking.com/reviews/cpu/AMD_Unlock_Epoxy_1.html
Pagina: 1