[BC3] VGA probe betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een asus v6800 met het progje VGAprobe. Er zit een ''overheat protection'' functie op, maar nou is mijn vraag hoe betrouwbaar is die functie? ik heb geen extra koeling en als ik hem overclock (120/300 -> 150/380) wordt hij soms wel 85 graden celcius! volgens die probe is er dan niets aan de hand. Betekend dat dat ik hem rustig zo warm kan laten draaien? Vanaf welke temp. kan hij schade oplopen?

btw: ik weet dat ik een koeling zou moeten kopen maar ik krijg binnenkort toch een gf3 dus daar begin ik niet meer aan (als dat ding nog ooit komt)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Heb je geen 486 fannetje meer liggen ? dat helpt al voldoende

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb net 2 486 kasten open geschroeft maar daar zitten geen fannetjes in, alleen zo''n standaard case fan aan de achterkant ;(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen