[BC3] artic silver, is het het geld waard?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb nu een tennmax p3 stf cooler, maar met thermal pad. Deze wordt stressed (quake 3 met max. aantal bots) 31c. Maar die kan altijd lager lijkt me :)

Heeft het veel nut om dat lompe thermal pad weg te halen, en om er artic silver op te spuiten?

En wat is het verschil in temp?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

+/- 7 graden als je fantsoenlijk kunt smeren ;)

kopen dus

• BC3 Victim
heb je heeeeel toevallig een site met uitleg over toepassen van artic silver? wil het namelijk niet verknallen :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

degene die nog een kliekje over heeft. Mail mij PLZ!!!

of zie sig... :)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:48
Op dinsdag 01 mei 2001 18:03 schreef cheshire87 het volgende:
heb je heeeeel toevallig een site met uitleg over toepassen van artic silver? wil het namelijk niet verknallen :(
http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_instructions.htm

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 18:03 schreef cheshire87 het volgende:
http://www.exhardware.com/reviews.php?Id=24

• BC3 Victim
http://www.ned-cool.nl/koelpasta.html

oke dit is dus AS II
Is het ook betrouwbaar vooraf te betalen bij ned-cool.nl?
Scheelt namelijk een hoop geld dan niet vooraf betalen (14 piek)

• BC3 Victim
[b]Op dinsdag 01 mei 2001 20:03 schreef cheshire87 het volgende:
Is het ook betrouwbaar vooraf te betalen bij ned-cool.nl?
Jep is betrouwbaar, heb ik ook gedaan en ik heb me bestelling gewoon gekregen

• BC3 Victim
oke net bestelling geplaatst, weet iemand hoe lang het duurt voordat je het binnen hebt?

• BC3 Victim
Hangt er vanaf hoe snel je bank het geld overmaakt. Ze leveren binnne 1 a 2 dagen geloof ik. Alleen bank duurt meestal best lang.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

als mijn processor stressed 31 graden werd zou ik nergens meer aankomen en een gat in de lucht springen....

Geen inspiratie

• BC3 Victim
tja, maar ik wil verder overclocken >:)

• BC3 Victim
[quote]Op dinsdag 01 mei 2001 18:07 schreef TheCore het volgende:
ga voor Artic Silver II

Ja sorry, ik bedoelde ool Artic Silver II ipv Artic silver :z

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 01 mei 2001 17:59 schreef cheshire87 het volgende:
Heeft het veel nut om dat lompe thermal pad weg te halen, en om er artic silver op te spuiten?

En wat is het verschil in temp?
De thermal pad is niet best. Maar goed gesmeerde gewone pasta is niet veel minder dan Arctic. Het maakt wel veel uit als je niet kan smeren en er dus een lekkere dikke laag van gebruikt.

Er is geen enkele thermische pasta die beter is dan een direkt kontakt tussen je core en je koellichaam. thermische pasta koelt NIET. Maar de warmte overdracht is beter dan lucht. Het dient dus alleen om hele kleine oneffenheden op te vullen die er in je core of je koelblok zitten. Gebruik je een dikke laag, dan ga je er zelfs op achteruit. Als gewone prut 20 keer beter is dan lucht heb je al 95% van het maximaal haalbare resultaat. Als Arctic 40 keer beter is dan lucht krijg je 97.5% van het resultaat. Een winst van maar 2.5 %

Het voordeel van Arctic is wel dat het idioot proef is. Het maakt niet zoveel uit hoe slecht je het smeert, het werkt heus wel. Dus als je het twee keer te dik smeert, dan is het net zo goed/slecht als gewone prut. Of als je de helft overslaat, dan heb je ook hetzelfde resultaat.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• BC3 Victim
ken je die koperpasta die ze in de garage gebruiken voor je remmen?
dat heb ik er dus tusse hahahahaha.
werkt fantasties gewoon.
pentium 3 667 idle.22 stressed.34

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
schizofreen > je kan vast wel wat regelen met freakyfrank!
Pagina: 1