[BC3] keyboard mod :)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Misschien ken je dit idee wel.. je bent druk aan het werk op je pjoetertje, en datgene wat je wil doen wil niet echt lukken.. uit frustratie ram je dan ff flink op je toetsenplankje.. Dit had bij m''n M$ keyboard standaard tot gevolg dat 1 van de pootjes er afvloog, maar dat was altijd simpel terug te zetten.. Maar gister was ie ''t zo spuugzat dat ie "krak" zei.. :( Maar.. er zit een postieve kant aan dit gebeuren! Met behulp van een flinke lading tape alles weer aan elkaar geplakt.. het pootje dat nog heel was ook maar gelijk gedaan.. en nu issie wel een flink stuk "ram-bestendiger" :D

(en neej, het is niet netjes geplakt.. maar ik kijk toch nooit naar de onderkant :) Alleen hopen dat er nu niets anders kapot gaat als ik ga rammen.. 8-)

Afbeeldingslocatie: http://www.krietjur.co.uk/key1.jpg

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Kan ik me bokszak ook aansluiten op me pc?

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
lol :D

Audi A8 W12 6.0

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
nou leuke "mod" hoor.

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
Valt dit nu ook onder "ZINLOOS GEWELD" :?

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

Nu je toch je keyboard aan het "modden" was, had je er mooi een 50 mm fan in kunnen plaatsen in het geval ie oververhit raakt... :D

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• rb338
  • Laatst online: 22-07 12:59
Ligt het aan mij of is het linkerpootje hoger?

Btw als je dit een mod noemt, hoe mod jij dan je kast? Gewoon tape ipv schroeven gebruiken? :9

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik gebruik heel die pootjes niet eens.:Z

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Je kunt ook gewoon Valium gaan slikken :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Kvind het een beetje een nutteloze mod...

Verwijderd

Ik vind het een super kwelle MOD .. en zeker omdat iedereen hier een beetje loopt te zeiken over zijn mod ... :D ... ik ken het probleem ... maar dat is alleen als ik me toetsenbord versleep naar lan''s ofzo ... 8-) maar das dan toch wel slim .. anders kende die pootjes kwijt raken ! :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 15:34 schreef rb338 het volgende:
Ligt het aan mij of is het linkerpootje hoger?

Btw als je dit een mod noemt, hoe mod jij dan je kast? Gewoon tape ipv schroeven gebruiken? :9
Neh dat lijkt zo dat ''t linkerpootje hoger is, is gewoon op een andere manier geplakt :D

Enne.. mun kast is nog niet gemod.. Wie weet.. ooit.. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 15:35 schreef marble het volgende:
ik gebruik heel die pootjes niet eens.:Z
Ik weet niet of je hetzelfde toetsenplankie hebt, maar ik kan in elk geval niet typen met de pootjes ingeklapt.. dan hangt ie iets achterover en da''s erg irritant :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 15:37 schreef Pizzaman het volgende:
Kvind het een beetje een nutteloze mod...
Nutteloos?! Voor mij niet hoor! Zonder pootjes eronder kan ik niet typen en daar is een keyboard toch voor? :P

Verwijderd

coole mod :D

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

heavy :9

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Hm... wat een schrale dag vandaag. MSN worm wordt virus genoemd. Tapeplakkerij wordt mod genoemt. Waar gaat het heen met t.net

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 01 mei 2001 18:12 schreef bloasfist het volgende:
Hm... wat een schrale dag vandaag. MSN worm wordt virus genoemd. Tapeplakkerij wordt mod genoemt. Waar gaat het heen met t.net
Ja, en de brightness op je monitor instellen wordt al tweaken genoemd :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik vind het gewoon zonde om op een toetsenbord te slaan. Met zo''n goedkoop ding doe je het nogal snel, maar met een dure logitech houdt het bij VELE mensen snel op. Verder vind ik het nou niet echt een mod, meer een simpele fixing voor een afgebroken pootje. Dus als je lijm inplaats van dat tape gebruikt, is het dan ook een mod? nee, dat vind ik niet.

Verwijderd

Als ik nou 1 stukje tape in mijn kast plak omdat mij geluidsisolatie wat weg zakt.
Moet ik daar een topic openen??
Want ja toch een hele vooruit gang.

PS. Ik ram neit op mijn toestenbord ik weet wat ik doe.

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
die pootjes breken idd snel (van ''t weekend ook bij mij gebeurd (1 ram met vuist op esc-toets is voldoende >:))

ik ga toch maar op zoek naar een nettere oplossing (ik wil ze wel nog kunnen inklappen voor vervoer)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• XthinkZ
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Misschien moet je de bovenkant van je keyboard eens gaan afplakken. Kan je met 1 vuist meerdere toetsen tegelijk inrammen.

>:)

Effectief gebruik noemt men dat ;)

Verwijderd

Die onder klep van het toetsenbord mol ik altijd veel sneller :(

• Dennis Nijhuis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03-2025
Kewl modje >:)

Maar het was leuker geweest als je de complete behuizing opnieuw had opgebouwd uit alluminium. Kijk, dan is''t pas modden... :)

Owja, enne als ik mijn kast eens flink in elkaar ga rammen, en dan weer met plakband aan elkaar knup is het dan ook modden?? :)

Bestuh!!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik vind het echt niet stoer ofzo dat mensen op hun toetsenbord gaan rammen. Eerder stom. Waarom rammen mensen op hun toetsenbord? omdat ze agressie kwijt moeten, hoe raak je dat kwijt? COUNTERSTRIKE :). moet je wel winnen natuurlijk, anders wordt je nog bozer :(.

• BC3 Victim
goh dat k m nu pas zie |:(
je kan ook gewoon een boek onder je toetsenboard leggen, je hebt er genoeg die je toch niet leest >:)
ownee die waren voor in de boekenkast he :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 20:28 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Ik vind het echt niet stoer ofzo dat mensen op hun toetsenbord gaan rammen. Eerder stom. Waarom rammen mensen op hun toetsenbord? omdat ze agressie kwijt moeten, hoe raak je dat kwijt? COUNTERSTRIKE :). moet je wel winnen natuurlijk, anders wordt je nog bozer :(.
Heb ik ergens lopen melden dat ''t stoer is dan? En iets als counterstrike is he-le-maal niks voor mij want ik heb geen geduld voor spelletjes :)

[dit-is-helemaal-geen-mod-klaag-zeur-mode]
Er staat toch duidelijk een dubbelepunthaakjesluiten achter dat keyboard mod? >:)
[/dit-is-helemaal-geen-mod-klaag-zeur-mode]

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 20:32 schreef solomo het volgende:
goh dat k m nu pas zie |:(
je kan ook gewoon een boek onder je toetsenboard leggen, je hebt er genoeg die je toch niet leest >:)
ownee die waren voor in de boekenkast he :)
Heb wel een boek geprobeerd maar dat werkte toch niet zo erg fijn :)
Volgens mij typt mun toetsenplankie zelfs nog fijner dan voorheen met zun oude pootjes:P

Verwijderd

...

• BC3 Victim
een beetje extra vering door het plakband ofzo:?
goh danst toch nog ergens anders goed voor *breekt pootje af en doet er ook wat plakband omheen*:D

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 20:42 schreef Krietjur het volgende:

[..]

Heb ik ergens lopen melden dat ''t stoer is dan? En iets als counterstrike is he-le-maal niks voor mij want ik heb geen geduld voor spelletjes :)

[dit-is-helemaal-geen-mod-klaag-zeur-mode]
Er staat toch duidelijk een dubbelepunthaakjesluiten achter dat keyboard mod? >:)
[/dit-is-helemaal-geen-mod-klaag-zeur-mode]
Als ik het zo allemaal lees heb je helemáál nergens geduld voor. |:(

Verwijderd

Ik ken het gevoel, windows liep 10 keer vast, en m`n zusje kwam aan m`n kop zeiken toen was ik het zat, ik sloeg zo hard op m`n keyboard dat allebij de pootjes afbraken, hij begon serieus te kraken, (als ik hem beweeg rammelt er iets)

En m`n pc sloeg spontaan uit :?
maar de agressie was wel redelijk weg

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 20:55 schreef Compeutje het volgende:

[..]

Als ik het zo allemaal lees heb je helemáál nergens geduld voor. |:(
Klopt helemaal! >:) Maar ach, zo heeft iedereen wel de een of andere tik :P

Pagina: 1