[BC3] P4 1.7Ghz overklokken tot...?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil zo''n 1.7 Ghz kopen, maar hoever kun je zo''n proc overklokken? (ervaringen plz)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dubbelpost: [topic=171241]

Verwijderd

Als ik een topic van je sluit is het niet de bedoeling dat je er meteen eigenwijs een nieuwe over opent.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 01 mei 2001 13:12 schreef HlpDsK het volgende:
Als ik een topic van je sluit is het niet de bedoeling dat je er meteen eigenwijs een nieuwe over opent.
Blijft deze dan wel open :? :?

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Hoezo eigenwijs:?

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 13:13 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Blijft deze dan wel open :? :?
Nee. Maar FF kijken hoe slecht de smoes wordt ..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Lekkere helpdesk ben jij, is het dan de bedoeling dat je mijn topic wegmoved naar de andere planeet en een beetje zegt dat ik op het forum moet gaan zoeken naar iets wat er dus niet op staat |:( (of wijs het dan maar ff aan).

Ik wil gewoon weten of de 1.7Ghz netzo goed als een 1.5Ghz te overklokken is en tot hoever, iets mis mee?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[topic=153312] om te kijken hoe anderen met eenzelfde type processor het doen.[/quote]
Pagina: 1