Nope... Tilburg sux wat dat betreft...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
oc shop, of nedcool, er is nog een maar ik kom niet op die naam
Audi A8 W12 6.0
In de buurt van Tilburg?Op dinsdag 01 mei 2001 10:12 schreef delyver het volgende:
oc shop, of nedcool, er is nog een maar ik kom niet op die naam
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Omx2000: inderdaad, Nedcool is niet echt in de buurt van Tilburg... OC-Shop ligt op een half uur reizen met de trein, maar ik heb toch liever iets hier "om de hoek" als het kan... 
Ik dacht trouwens al wel dat het hier in Tilburg hopeloos zou zijn... ik ken wel genoeg computerwinkels hier, maar er komt er maar eentje in de buurt met een beetje professioneel koelspul (Narwal; daar heb ik m''n GlobalWin vandaan) maar ja, daar hebben ze dus niet wat ik zoek...
Ik dacht trouwens al wel dat het hier in Tilburg hopeloos zou zijn... ik ken wel genoeg computerwinkels hier, maar er komt er maar eentje in de buurt met een beetje professioneel koelspul (Narwal; daar heb ik m''n GlobalWin vandaan) maar ja, daar hebben ze dus niet wat ik zoek...
Verwijderd
Zou het zo ook niet weten, pc shops in Tilburg zuigen echt ja...
Om te modden kun je in Tilburg wel terecht bij Piet Kennis,..... 120/80 mm fans, kathode lamp, schakelaars, krimpkous, spire-wraps etc.
Ben er laats ook geweest voor heat-sinks. Hadden ze wel, maar niet die ik bedoel.
Online bestellen schiet ook niet echt op wanneer je kleine dingen moet hebben en daarvoor toch fl 25,- porto moet neertellen.
Om te modden kun je in Tilburg wel terecht bij Piet Kennis,..... 120/80 mm fans, kathode lamp, schakelaars, krimpkous, spire-wraps etc.
Ben er laats ook geweest voor heat-sinks. Hadden ze wel, maar niet die ik bedoel.
Online bestellen schiet ook niet echt op wanneer je kleine dingen moet hebben en daarvoor toch fl 25,- porto moet neertellen.
Misschien dat er wel meer tweakers zijn hier in Tilburg die nog wat bij OC-Shop zouden willen bestellen? Dan kunnen we tenminste de verzendkosten delen, dan zijn we in ieder geval goedkoper uit qua verzendkosten...
Je zou bij "De Onderdelenshop" kunnen kijken. Ben er vandaag nog geweest. FF potmeters halen voor mn lcding.
Hebben ze ook vrij veel. Is in een zijstraat van de Besterdring. De zijstraat bij pipos ingaan en stukje verder dan die beddenwinkels.
Hebben ze ook vrij veel. Is in een zijstraat van de Besterdring. De zijstraat bij pipos ingaan en stukje verder dan die beddenwinkels.
Pagina: 1