[BC3] Overclockshop in omgeving Tilburg?

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:15

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik ben van plan om bij OC-Shop Alpha heatsinkjes en een Blue Orb te gaan bestellen, maar ik vraag me af of er in hier in Tilburg ook een winkel is waar ik zulke dingen kan kopen...

Ik zoek dus: goede heatsinkjes, Arctic Silver Thermal Adhesive en een Blue Orb... weet iemand waar je deze in omgeving Tilburg kunt halen? Of is het hier hopeloos en moet ik toch bij OC-Shop terecht?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 14:04

OMX2000

By any means necessary...

Nope... Tilburg sux wat dat betreft...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
oc shop, of nedcool, er is nog een maar ik kom niet op die naam |:(

Audi A8 W12 6.0

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 14:04

OMX2000

By any means necessary...

Op dinsdag 01 mei 2001 10:12 schreef delyver het volgende:
oc shop, of nedcool, er is nog een maar ik kom niet op die naam |:(
In de buurt van Tilburg?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Omx2000: inderdaad, Nedcool is niet echt in de buurt van Tilburg... OC-Shop ligt op een half uur reizen met de trein, maar ik heb toch liever iets hier "om de hoek" als het kan... :)

Ik dacht trouwens al wel dat het hier in Tilburg hopeloos zou zijn... ik ken wel genoeg computerwinkels hier, maar er komt er maar eentje in de buurt met een beetje professioneel koelspul (Narwal; daar heb ik m''n GlobalWin vandaan) maar ja, daar hebben ze dus niet wat ik zoek...

Verwijderd

Zou het zo ook niet weten, pc shops in Tilburg zuigen echt ja...

Om te modden kun je in Tilburg wel terecht bij Piet Kennis,..... 120/80 mm fans, kathode lamp, schakelaars, krimpkous, spire-wraps etc.

Ben er laats ook geweest voor heat-sinks. Hadden ze wel, maar niet die ik bedoel.

Online bestellen schiet ook niet echt op wanneer je kleine dingen moet hebben en daarvoor toch fl 25,- porto moet neertellen.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Misschien dat er wel meer tweakers zijn hier in Tilburg die nog wat bij OC-Shop zouden willen bestellen? Dan kunnen we tenminste de verzendkosten delen, dan zijn we in ieder geval goedkoper uit qua verzendkosten...

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Je zou bij "De Onderdelenshop" kunnen kijken. Ben er vandaag nog geweest. FF potmeters halen voor mn lcding.

Hebben ze ook vrij veel. Is in een zijstraat van de Besterdring. De zijstraat bij pipos ingaan en stukje verder dan die beddenwinkels.
Pagina: 1