micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
wie woont er in de omgeving van nijmegen en heeft ervaring met tweaken? Zodat we elkaar kunnen helpen met het modden!
p.willems@chello.nl voor diegene die interesse heeft!
Systeem: PIII 600 Mhz EC, asus P3C-E, 128 MB, Asus V6600. (moet nog getweakt worden)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
modden = mollen :?Zodat we elkaar kunnen helpen met het modden!
tweaken is een kunst...
met een duron 650 en een geforce 2 MX haal ik 2500 3dmarks (2001)
maar denk dat ik (en andere) je via internet ook wel kunnen helpen... dus.....
LB die gewoon geen zin heeft om zijn fiets te pakken...
Verwijderd
Verwijderd
Zat tweakers hier. Ik heb er al een stuk of zes tot tweaker opgeleid (geeft een machtig gevoel
Alle AntWorks crewmembers komen uit Nijmegen en omgeving
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het begin kon ik nog volgen...Op vrijdag 18 mei 2001 13:01 schreef Joboskrillo het volgende:
gewoon je FSB op schroeven tot dat je geen beeld meer krijgt dan moet je ff de stekker uit het stopkontakt halen de bios resteen opnieuw botern en je 1na latsten fsb setting in stellen en klaarVoltage is niet belangrijk
Verwijderd
Op vrijdag 18 mei 2001 13:01 schreef Joboskrillo het volgende:
Voltage is niet belangrijk
Verwijderd
Me ouders laten het niet toe tenzij er iemand met ervaring mee helpt.
Ik heb er best wel wat voor over. Ik wil een raampje en zo'n blauwe blacklight geval. Ik heb er nog een voeding in gedaan (een oude at, dus een schakelaar is overbodig)
Interesse: jasperbosch@hotmail.com (msn/email)
Beuningen? *L*Op zondag 31 maart 2002 12:31 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Mischien beetje oude topic maar uh ik woon in Beuningen. Is er iemand in de omgeving die me wil helpen met een Chieftec midi tower kast mod?
Ik heb er best wel wat voor over. Ik wil een raampje en zo'n blauwe blacklight geval. Ik heb er nog een voeding in gedaan (een oude at, dus een schakelaar is overbodig)
Woonplaatsgenoten op tweakers?
Wrom heeft die bovenste gepost VOOR de topicstarter?
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Oude koeien uit de sloot halenOp zondag 31 maart 2002 12:31 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Mischien beetje oude topic maar uh ik woon in Beuningen. Is er iemand in de omgeving die me wil helpen met een Chieftec midi tower kast mod?

Yep.Op zondag 31 maart 2002 12:33 schreef Drake het volgende:
[..]
Oude koeien uit de sloot halen
* snars woont trouwens ook in de buurt van nijmegen, groesbeek om precies te zijn
I reject your reality, and substitute my own.
Dit topic is gesloten.